Ένα νέο μοντέλο που στοχεύει σε νέους (με όποια έννοια και αν το πάρει κανείς) αναβάτες, δημιούργησε η Harley Davidson. H Super Low, αποτελεί την εισαγωγική μοτοσικλέτα στην γκάμα της εταιρείας και η τιμή της, θα κρατηθεί όσο το δυνατόν πιο χαμηλά ως έξτρα δέλεαρ.
Στην ουσία, η Super Low, αντικαθιστά τις απλές 883 που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Η μοτοσικλέτα είναι κλασσικό cruiser σε ότι αφορά σε γεωμετρία, αισθητική και…αρχιτεκτονική, φέροντας όμως πιο καμπύλες γραμμές σε ρεζερβουάρ και ουρά σε σχέση με τις προκατόχους της. Ο κινητήρας παραμένει δικύλινδρος, αερόψυκτος στα 883 κ.εκ., τροφοδοτείται μέσω ηλ. ψεκασμού, και αποδίδει 7,6 kg-m ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ζεύγος αμορτισέρ πίσω, στα φρένα, υπάρχουν μονοί δίσκοι μπροστά και πίσω, ενώ οι τροχοί είναι πεντάκτινοι και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 120/70-18 και 150/60-17. Ως cruiser που σέβεται τον εαυτό του, η Super Low έχει «τροφαντές» τιμές γεωμετρίας, όπως 1.506 χλστ. μεταξόνιο και γωνία κάστερ 31 μοιρών, ενώ το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 681 χλστ. και το βάρος στα 234 κιλά.
Εντύπωση προκαλεί το promotion του μοντέλου που απέχει παρασάγγας από τα στερεότυπα που μας έχει συνηθίσει η Harley Davidson. Στο σχετικό video που επισυνάπτουμε, οι αναβάτες είναι «clean cut» άτομα νεαρής ηλικίας, ενώ φυσιογνωμικά και στυλιστικά δεν θυμίζουν σε καμία περίπτωση «κόπιες» από τους πρωταγωνιστές του Easy Rider. Προφανώς η στροφή της Harley Davidson προς ένα νέο ηλικιακά target group μελλοντικών πελατών, έχει ήδη αρχίσει και εκτός από τη Super Low, συνεπικουρείται και από άλλα νέα μοντέλα στη γκάμα της εταιρείας.
Όπως έχει αναφερθεί, η τιμή της Super Low θα διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, με μία πρώτη εκτίμηση για το βασικό, μονόχρωμο μοντέλο, να είναι περίπου τα 9.000 ευρώ.