LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέα KTM – Duke 125, SMT 990 ABS & RC8R Track

Με το «μικρό» Duke των 125 κ.εκ. να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο περίπτερο της KTM στην Κολωνία, οι Αυστριακοί παρουσίασαν επίσης μια έκδοση του RC8R με προσανατολισμό πίστας και εξόπλισαν το touring – megamotard SMT 990 με ABS.

 
Γίνεται την παράσταση στο περίπτερο της KTM να την κλέψει ένα 125; Και όμως γίνεται! Το «μικρό» Duke είχε συζητηθεί πολύ μήνες πριν από την παρουσία του, αφού αποτελεί την πρώτη entry level μοτοσικλέτα της εταιρείας. Φυσικά entry –level για την KTM δε σημαίνει και «αδιάφορο commuter», γι αυτό, πέρα από το εκπληκτικό design, o Βενιαμίν Δούκας φέρει κάποια στοιχεία που δε συναντάμε εύκολα σε μοτοσικλέτες της κατηγορίας αυτής. Πλαίσιο, χωροδικτύωμα, ψαλίδι αλουμινίου, αναρτήσεις της WP και φρένα μαργαρίτες συνθέτουν ένα μοντέλο που απευθύνεται ναι μεν σε νεαρούς αναβάτες, προσφέρει δε την «υποδομή» μιας πραγματικής μοτοσικλέτας. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος αποκλειστικά για το Duke 125 και πρόκειται για ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο σύνολο, με απόδοση 15 ίππων, οι οποίοι και αναλαμβάνουν να κινήσουν εκτός του αναβάτη και τα 125 κιλά που ζυγίζει η μοτοσικλέτα. Τέλος, όπως θα διαπιστώσετε και στο video που επισυνάπτουμε, η KTM έχει δημιουργήσει πληθώρα αξεσουάρ Powerparts για το Duke 125, προκειμένου οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες να διαμορφώσουν τη μοτοσικλέτα τους αναλόγως του γούστου τους.

Για τους μανιακούς των Track Days και για ιδιώτες αγωνιζόμενους ή μικρές ομάδες, η KTM δημιούργησε τη RC8R Track, που μπορεί με ελάχιστες επεμβάσεις να στηθεί στο grid οποιασδήποτε πίστας. Πρόκειται για μια έκδοση της RC8R, η οποία συμμορφώνεται απόλυτα με τους κανονισμούς της FIM για την κατηγορία των superstock. Νόμιμη για να κυκλοφορεί στο δρόμο, αλλά οι τυχεροί που θα την αποκτήσουν θα λάβουν μαζί και ένα kit racing εξατμίσεων της Akrapovic, που τοποθετείται πολύ εύκολα, όπως πολύ εύκολα αφαιρούνται φώτα, καθρέφτες και φλας, για να μετατραπεί η RC8R Track σε «αγωνιστικό όπλο». Βασισμένη στη RC8R, η έκδοση Track αποδίδει 180 ίππους και ζυγίζει 182 κιλά, ωστόσο με την αφαίρεση του εξοπλισμού δρόμου, το νούμερο αυτό πρέπει να χαμηλώνει λίγο.

Παρών στο περίπτερο της KTM ήταν και ένα SMT 990, εξοπλισμένo με ABS. Από τη στιγμή που τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού φέρουν το συγκεκριμένο σύστημα ασφαλείας, οι Αυστριακοί –ορθά σκεπτόμενοι- φρόντισαν να διορθώσουν το μοναδικό handicap μιας εξαιρετικής κατά τα άλλα μοτοσικλέτας. Η απόδοση παραμένει στους 115 ίππους, τα κιλά στα 196, ενώ εκτός του κλασικού πορτοκαλί και του μαύρου, το SMT 990 ABS θα διατίθεται και σε λευκό χρώμα.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ