LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο πίνακας ενδέξεων του νέου όπλου της Ducati είναι ακρι΄βως ό,τι μπορεί να περιμένει ένα αναβάτης των MotoGP. Λιτός και λογικά υπερπλήρης.

Αεροδυναμικά σχεδιασμένο και το κάτω μέρος του κοκοβιού της Desmosedici. Εντύπωση προκαλεί η μεγάλη διατομή που έχει η απόληξη της εξάτμισης.

Το πάνω μέρος του ψαλιδιού που «βλέπει» την εξάτμιση φέρει φύλλο χρυσού ώστε να αποφεύγεται η μεταβολή της ακαμψίας του λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που εκλύει η τελευταία.

Πιο στρογγυλεμένο και με λιγότερα ανοίγματα το φαίρινγκ της νέας GP11. Θυμίζει λίγο τις GP 500 των 80s. Να και κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί στα MotoGP. Ρετρό αισθητική!

Από ό,τι φάινεται, ο Γιατρός δεν μπορεί να αποχωριστεί τα σκυλάκια του ούτε μέσα στην πίστα. Για αυτό και ζήτησε να του τα ζωγραφίσουν στο πίσω μέρος της σέλας!

Παρουσίαση της Ducati GP11

Στην παρουσίαση της Desmosedici GP11 στη Madonna di Campiglio στην Ιταλία προχώρησε η Ducati. Το «παρών» έδωσαν τόσο ο γενικός διευθυντής της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali όσο και ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Filippo Preziosi λέγοντας πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα.

 
Ύστερα από την επίσημη παρουσίαση των δύο αναβατών της ιταλικής ομάδας σειρά δεν θα μπορούσε παρά να έχει το άλλο μεγάλο της αστέρι η Desmosedici GP11. Στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε, ο Preziosi υπογράμμισε τις κύριες αλλαγές του νέου διεκδικητή του τίτλου, οι οποίες όπως θα δείτε παρακάτω δεν είναι και λίγες. Από την άλλη ο Domenicali έκανε λόγο για αυτή την πολύ σημαντική φάση στην οποία μπαίνει η Ducati έχοντας πλέον στις τάξεις της τον Vaslentino Rossi.
Σίγουρα κάποια πράγματα, στη θεωρία, έχουν μείνει ίδια με το προηγούμενο μοντέλο. Ωστόσο, όπως και με κάθε αγωνιστική κατασκευή που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική, σχεδόν τα πάντα πάνω στη GP11 ή αλλιώς «Βήμα 0», όπως την ονομάζουν οι μηχανικοί της Ducati, έχουν δεχτεί κάποιου είδους αλλαγή, έστω και μικρή.
Σύμφωνα με τον Preziosi, οι μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με την περσινή μοτοσικλέτα έχουν να κάνουν με την εξέλιξη του κινητήρα αλλά και των σωμάτων του ψεκασμού ώστε να δημιουργηθεί μία πιο επίπεδη και αξιοποιήσιμη καμπύλη ροπής.
Όσον αφορά στην αεροδυναμική, το κοστούμι της GP11 είναι ολοκαίνουριο ώστε η μοτοσικλέτα να έχει ακόμη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, μικρότερη κατανάλωση αλλά και να μειωθεί, όσο το δυνατό περισσότερο, η άνωση του εμπρός τροχού στις υψηλές ταχύτητες. Και το πλαίσιο της GP11είναι νέο, το ψαλίδι έχει επίσης διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας σε σχέση με το προηγούμενο και το πιρούνι θα χρησιμοποιεί πλέον σωλήνες διατομής 42 χλστ. έναντι 48 χλστ. πέρσι. Τέλος όσον αφορά στα ηλεκτρονικά η ομάδα εργάζεται πυρετωδώς πάνω στο wheelie control αλλά και το traction control. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν αυτή την εβδομάδα στην πίστα της Jerez με τη μοτοσικλέτα να περνά στα χέρια των Franco Battaini και Vittoriano Guareschi. Οι Rossi και Hayden θα αναλάβουν δράση τον Φεβρουάριο στη Μαλαισία όπου το κύριο βάρος της εξέλιξης θα αναλάβει ο Αμερικάνος καθώς ο «Γιατρός» δεν θα βρίσκεται ακόμη στο 100% των δυνατοτήτων του λόγω της εγχείρησης στον ώμο.

«Με τη φετινή σεζόν ξεκινά και η τρίτη φάση του πρότζεκτ MotoGP.», δήλωσε ο Claudio Domenicali κατά την έναρξη της ομιλίας του και συνέχισε: «Η πρώτη ήταν με τον Loris Capirossi ο οποίος μετά από μόλις έξι αγώνες κέρδισε με την Desmosedici την πρώτη μας νίκη. Η δεύτερη φάση μας έφερε το παγκόσμιο πρωτάθλημα χάρη στον Casey Stoner, το 2007. Η μεγάλη είδηση για τη τρίτη αυτή φάση είναι φυσικά η άφιξη του Valentino Rossi στην ομάδα. Είναι μία σημαντική περίοδος για την εταιρία μας καθώς μεγάλο μέρος της θα έχει να κάνει με την έρευνα και την εξέλιξη και θα χρησιμοποιήσει το ΠΠ MotoGP όχι μόνο για να φέρει νίκες στην εταιρία αλλά και σαν ένα εργαστήριο για προχωρημένη έρευνα. Η δυνατότητα που έχει ο Valentino να φέρνει μία μοτοσικλέτα στα όριά της είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη όπως επίσης και η ικανότητά του να προσφέρει πληροφορίες που είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την εξέλιξη (της μοτοσικλέτας). Νομίζουμε ότι αυτή η ικανότητά του θα μας δώσει μεγάλη ώθηση στο να βελτιωθούμε στο μηχανικό κομμάτι και να δίνουμε στους φίλους μας τις καλύτερες μοτοσικλέτες. Πολλά από τα μοντέλα που έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια συμπεριλαμβανομένης και της ναυαρχίδας μας 1198, αλλά και μοτοσικλετών που έχουν λιγότερο ακραίο προσανατολισμό (Multistrada 1200 Streetfighter, Diavel, και Monster), φέρουν χαρακτηριστικά που πηγάζουν απευθείας από την εμπειρία μας στα MotoGP, όπως είναι το traction control αλλά και μέρη του ηλεκτρονικού έλέγχου του κινητήρα.», είπε μεταξύ άλλων ο Domenicali.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ