Όταν μία εταιρεία παρουσιάζει ένα μοντέλο σε μία καινούρια κατηγορία, τότε είναι φυσικό να αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη. Αυτό ενισχύεται και από την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του Wolf που σε βάζει σε σκέψεις και προετοιμάζει το έδαφος για δικαιολογίες, όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής. Μέγα λάθος θα πούμε εμείς! Κράτα ανοιχτό το μυαλό σου και θα δεις ότι η νέα μοτοσικλέτα της SYM δεν υστερεί σε σχέση με τα μοντέλα της κατηγορίας, ακόμη και υπό αυστηρή εξέταση. Είναι καλοφτιαγμένη, και παρουσιάζεται πολύ γεροδεμένη στο δρόμο όπου τριγμοί και λοιποί περίεργοι θόρυβοι απουσιάζουν. Κοιτάζοντάς το σπιθαμή προς σπιθαμή, ανακαλύπτει κανείς και προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως είναι η πλάκα στα καβαλέτα του τιμονιού με το σήμα της μοτοσικλέτας και τις όμορφες αλενόβιδες. Το σημείο για το οποίο μπορεί κάποιος να φέρει αντίρρηση, είναι η εφαρμογή του αριστερού πλαϊνού πλαστικού στο σημείο που εφάπτεται με το ρεζερβουάρ. Όμως, αυτό είναι όλο, και δεν αρκεί για να χαλάσει τη ποιοτική εικόνα που παρουσιάζει η μοτοσικλέτα. Όσο για την εμφάνιση του Wolf αυτή είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά και τοποθετείται σφήνα ανάμεσα στις ταπεινές σχεδιαστικά προτάσεις της κατηγορίας και στα Sport μοντέλα που έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό. Αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, ευμεγέθης καρίνα, κυματιστοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα!, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας και δείχνουν να έχουν φτιαχτεί ειδικά για το νέο Wolf. Είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος πάνω στο νέο μοντέλο της SYM και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά η…περιέργεια των υπόλοιπων δικυκλιστών στο φανάρι που το κοιτάζουν απροκάλυπτα προσπαθώντας να καταλάβουν τι είναι αυτό που στέκεται δίπλα τους, αλλά και πόσα κυβικά είναι. Μακάρι να δούμε και άλλες εταιρίες να μπαίνουν τόσο δυναμικά στο χώρο και να παρουσιάζουν χρηστικά αλλά ταυτόχρονα, ξεχωριστά σε εμφάνιση και προσεγμένα μοντέλα.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.