Όταν μία εταιρεία παρουσιάζει ένα μοντέλο σε μία καινούρια κατηγορία, τότε είναι φυσικό να αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη. Αυτό ενισχύεται και από την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του Wolf που σε βάζει σε σκέψεις και προετοιμάζει το έδαφος για δικαιολογίες, όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής. Μέγα λάθος θα πούμε εμείς! Κράτα ανοιχτό το μυαλό σου και θα δεις ότι η νέα μοτοσικλέτα της SYM δεν υστερεί σε σχέση με τα μοντέλα της κατηγορίας, ακόμη και υπό αυστηρή εξέταση. Είναι καλοφτιαγμένη, και παρουσιάζεται πολύ γεροδεμένη στο δρόμο όπου τριγμοί και λοιποί περίεργοι θόρυβοι απουσιάζουν. Κοιτάζοντάς το σπιθαμή προς σπιθαμή, ανακαλύπτει κανείς και προσεγμένες λεπτομέρειες, όπως είναι η πλάκα στα καβαλέτα του τιμονιού με το σήμα της μοτοσικλέτας και τις όμορφες αλενόβιδες. Το σημείο για το οποίο μπορεί κάποιος να φέρει αντίρρηση, είναι η εφαρμογή του αριστερού πλαϊνού πλαστικού στο σημείο που εφάπτεται με το ρεζερβουάρ. Όμως, αυτό είναι όλο, και δεν αρκεί για να χαλάσει τη ποιοτική εικόνα που παρουσιάζει η μοτοσικλέτα. Όσο για την εμφάνιση του Wolf αυτή είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά και τοποθετείται σφήνα ανάμεσα στις ταπεινές σχεδιαστικά προτάσεις της κατηγορίας και στα Sport μοντέλα που έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό. Αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, ευμεγέθης καρίνα, κυματιστοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα!, όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας και δείχνουν να έχουν φτιαχτεί ειδικά για το νέο Wolf. Είναι αδύνατο να περάσεις απαρατήρητος πάνω στο νέο μοντέλο της SYM και αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά η…περιέργεια των υπόλοιπων δικυκλιστών στο φανάρι που το κοιτάζουν απροκάλυπτα προσπαθώντας να καταλάβουν τι είναι αυτό που στέκεται δίπλα τους, αλλά και πόσα κυβικά είναι. Μακάρι να δούμε και άλλες εταιρίες να μπαίνουν τόσο δυναμικά στο χώρο και να παρουσιάζουν χρηστικά αλλά ταυτόχρονα, ξεχωριστά σε εμφάνιση και προσεγμένα μοντέλα.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr