Το SYM δίνει την αίσθηση μικρής μοτοσικλέτας γιατί έτσι είναι. Ωστόσο, η θέση οδήγησης που προσφέρει παρουσιάζεται αρκετά άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος. Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ. Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες. Το τελευταίο δε θα κουράσει τα μαλακά μόρια, αφού η επίπεδη επιφάνεια της σέλας, ειδικά στο πίσω μέρος, έχει μεγάλο πλάτος. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά και δίνουν ένα σπορτίφ τόνο στην εργονομία. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι, αφού τα γόνατα διπλώνουν αρκετά και μέρος της άνεσης θυσιάζεται, αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί. Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Ιδιαίτερα ευανάγνωστος αλλά και καλαίσθητος παρουσιάζεται ο πίνακας οργάνων. Πολύ απλά, εάν δε μπορείτε να διακρίνετε κάποια από τις ενδείξεις της μεγάλης ψηφιακής οθόνης, με τον εντυπωσιακό φωτισμό, μία επίσκεψη στον οφθαλμίατρο κρίνεται επιβεβλημένη. Τα χειριστήρια του τιμονιού είναι σύγχρονα και ποιοτικά στην αφή και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης από τον αναβάτη, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου που κάνει ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα στη δική του ξεχωριστή σέλα και για διαδρομές μέσα στην πόλη δεν θα παραπονεθεί. Η μικρή σχάρα-χειρολαβή είναι αυτή που δεν επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα άνεσης, καθώς κουράζει γρήγορα τα χέρια. Τέλος, στο πίσω μέρος του Wolf, θα βρείτε και μια μαύρη χειρολαβήκάτω από την ουρά η οποία βοηθά, τόσο στη μετατόπιση της μοτοσικλέτας, όσο και στο δέσιμο ενός μικρού σάκου στο πίσω μέρος
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr