Το SYM δίνει την αίσθηση μικρής μοτοσικλέτας γιατί έτσι είναι. Ωστόσο, η θέση οδήγησης που προσφέρει παρουσιάζεται αρκετά άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος. Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ. Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες. Το τελευταίο δε θα κουράσει τα μαλακά μόρια, αφού η επίπεδη επιφάνεια της σέλας, ειδικά στο πίσω μέρος, έχει μεγάλο πλάτος. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά και δίνουν ένα σπορτίφ τόνο στην εργονομία. Σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι, αφού τα γόνατα διπλώνουν αρκετά και μέρος της άνεσης θυσιάζεται, αλλά όχι σε βαθμό που να ενοχλεί. Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Ιδιαίτερα ευανάγνωστος αλλά και καλαίσθητος παρουσιάζεται ο πίνακας οργάνων. Πολύ απλά, εάν δε μπορείτε να διακρίνετε κάποια από τις ενδείξεις της μεγάλης ψηφιακής οθόνης, με τον εντυπωσιακό φωτισμό, μία επίσκεψη στον οφθαλμίατρο κρίνεται επιβεβλημένη. Τα χειριστήρια του τιμονιού είναι σύγχρονα και ποιοτικά στην αφή και θα απαιτήσουν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης από τον αναβάτη, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται και ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου που κάνει ακόμη πιο εύκολα τα πράγματα. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα στη δική του ξεχωριστή σέλα και για διαδρομές μέσα στην πόλη δεν θα παραπονεθεί. Η μικρή σχάρα-χειρολαβή είναι αυτή που δεν επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα άνεσης, καθώς κουράζει γρήγορα τα χέρια. Τέλος, στο πίσω μέρος του Wolf, θα βρείτε και μια μαύρη χειρολαβήκάτω από την ουρά η οποία βοηθά, τόσο στη μετατόπιση της μοτοσικλέτας, όσο και στο δέσιμο ενός μικρού σάκου στο πίσω μέρος
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
Alpinestars Tech θερμική προστασία λαιμού
Balaclava advanced windproof Oxford
EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.