Κάθε φορά που σκέφτομαι τη SYM, το μυαλό μου πηγαίνει αυτόματα στα scooter της εταιρείας. Κάθε φορά, επίσης, που βάζω τις λέξεις SYM και μοτοσικλέτα στην ίδια πρόταση νιώθω πως κάτι δεν κολλάει. Το τελευταίο μάλλον πρέπει να το συνηθίσω από εδώ και πέρα και μάλιστα γρήγορα. Ο λόγος φυσικά βρίσκεται στη νέα σειρά Wolf, για το παγκόσμιο κοινό, με την οποία η Ταϊβανέζικη εταιρεία δείχνει ότι ήρθε για να μείνει.Αφού εδραίωσε τη φήμη της ως ένας σοβαρός κατασκευαστής scooter (και ATV) η SYM μπαίνει σιγά-σιγά και στο παιχνίδι των μοτοσικλετών. Στη χώρα μας, τα μοντέλα της εταιρείας έχουν βρει ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό που τα προτιμά για την ποιότητα και την αξιοπιστία τους, η οποία συνδυάζεται και με πολύ καλή σχέση τιμής/αξίας. Το γεγονός ότι, η SYM βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, τα τελευταία χρόνια, μόνο τυχαίο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί και απλά επαληθεύει τα παραπάνω. Ξεκινώντας από τα 125 και προχωρώντας στα 250 κ.εκ. η SYM κινείται με αργά και αποφασιστικά βήματα στον κόσμο της μοτοσικλέτας θέλοντας να εδραιωθεί και σε αυτή την κατηγορία των δικύκλων ως ένας κατασκευαστής που δεν παράγει απλά για τα νούμερα, αλλά διαθέτει άκρως ανταγωνιστικά προϊόντα που μπορούν να κερδίσουν την εκτίμηση του κοινού βασιζόμενα στα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά. Το νέο Wolf 250i είναι η καλύτερη απόδειξη για αυτό και καλό θα ήταν να ρίξετε μία πολύ προσεκτική ματιά στη δοκιμή που ακολουθεί, προτού προβείτε στα όποια συμπεράσματα.
Νέα Vespa GTS 310 για το 2025 με αύξηση σε κυβικά και επιδόσεις.
Η Kawasaki “προδίδει” την ύπαρξη της HONDA CB 1000X
Μεσαία scooter έως 300cc με το καλύτερο φρενάρισμα
Νέα υπερσπάνια KTM Brabus 1300 R
Honda CB300 Flex Fuel: Στροφή στα βιοκαύσιμα;
Test Seventy Degrees SD-C43: Χειμερινό με άνεση καλοκαιρινού
Νέος εκθεσιακός χώρος της Γκοργκόλης Α.Ε. 1100τ.μ.
Royal Enfield Flying Flea: θα είναι αυτή η ονομασία του νέου μοντέλου;
CFMoto 750SR με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα
Achaia Moto Θανόπουλος: 30 χρόνια στο πλευρό του αναβάτη
Με οθόνη TFT η νέα έκδοση της GSX-S1000
KTM 390 Adventure: τώρα με Cruise Control
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr