Μόνο σα λύκος δεν στρίβει το Wolf στους δρόμους της πόλης και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θα τραβήξει την προσοχή του αναβάτη με το που κυλήσουν οι τροχοί της μοτοσικλέτας. Με πολύ μικρές ταχύτητες, η αίσθησή του μπροστινού μέρους είναι λίγο πιο βαριά από το ιδανικό και θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσικλέτα. Συνηθίζεται γρήγορα όμως, και μόλις το ψηφιακό κοντέρ δείξει περισσότερα από 10 χλμ./ώρα (για τόσο μικρές ταχύτητες μιλάμε), το Wolf μετατρέπεται σε…αιλουροειδές και αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Μια έξτρα προσοχή πρέπει να δώσετε στο τιμόνι που βρίσκεται στο ύψος των καθρεπτών των τετράτροχων, αφού ο γρήγορος ρυθμός που μπορεί να αναπτύξει το μοντέλο της SYM ανάμεσα στα αυτοκίνητα γίνεται υποσυνείδητα και μπορεί να σας φέρει προ εκπλήξεων. Το πολύ μαλακό κιβώτιο και ο συμπλέκτης που δεν κουράζει το αριστερό χέρι, βοηθούν τα μέγιστα στην άνετη μετακίνηση μέσα στην πόλη, όπως επίσης και η θέση του τιμονιού με το σωστό φάρδος που δεν θα κουράσει καθόλου τους καρπούς. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Ποιο Best Seller μεσαίο scooter της Piaggio καίει μόλις 3,2λ/100χλμ;
CFMOTO 700 MT 2025: Εξωτερική μεταμόρφωση και Euro 5+ με περισσότερη ιπποδύναμη
Αποστολή: Yamaha MT-07 & MT-07 Y-AMT 2025
Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2
Test FSD FS-967: Ανοιγόμενο κράνος προδιαγραφών 22.06 στα 92 ευρώ
Αερόψυκτοι κινητήρες: Γιατί αντικαθίστανται από υγρόψυκτους;
Yamaha Tenere 700: To θέλεις με ρετρό εμφάνιση; Δεν είσαι ο μόνος! (+video)
Δυναμική συνέργεια & σημαντική επέκταση δραστηριοτήτων της Motorrad Βιταλιώτης
Voge DS525X 2025: Με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και νέα οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr