Διαβάζοντας, λοιπόν, τις πρώτες πληροφορίες και βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες, δεν ήμουνα σε θέση να πω ότι επρόκειτο για κάτι που περίμενα ή που θα με έπειθε από την πρώτη στιγμή για τις ικανότητές του. Η Kawasaki έβαλε ένα στοίχημα με τις επιλογές της για το Versys 1000 και, προσωπικά μιλώντας, το αποτέλεσμα στα χαρτιά μου φαινόταν περισσότερο επίφοβο παρά εξασφαλισμένα επιτυχημένο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Ζ1000 που χρησιμοποιήθηκε, όπως και το πλαίσιο από το ίδιο μοντέλο, δε με… ενέπνευσαν όταν συνδυάστηκαν με το χαρακτήρα του Versys και τις ψηλές αναρτήσεις. Μου θύμιζε κάτι περισσότερο σε πείραμα υβριδικού χαρακτήρα, παρά σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Φαίνεται όμως πως, οι Ιάπωνες (ή μήπως η εδώ αντιπροσωπεία;) παρακολουθούν το γραφείο μου και αποφάσισαν να με στείλουν στην επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Τενερίφη, προκειμένου να διαλυθεί κάθε αρνητική σκέψη από το μυαλό μου. Και είμαι σίγουρος ότι, κάτι ανάλογο συνέβη και με αρκετούς συναδέλφους του εξωτερικού. Τo νέο Versys, άλλωστε, ετοιμάζεται να ριχτεί σε μια κατηγορία απαιτητική και ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και έπρεπε το θολό τοπίο να ξεκαθαριστεί. Στην… πολυσχιδή κατηγορία του, το Versys 1000 θα έρθει αντιμέτωπο με μοτοσικλέτες επιδόσεων, όπως είναι το Ducati Multistrada 1200, μοντέλα με νέες τεχνολογίες, όπως το Honda Crosstourer, αλλά και μεγαθήρια με σαφείς προτιμήσεις στο χώμα ή την άσφαλτο, όπως τα BMW R 1200 GS Adventure και Triumph Tiger 1050. Τα βασικό του όπλο για να ξεχωρίσει είναι ο μοναδικός εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας στην κατηγορία, αλλά η Kawasaki δεν έμεινε εκεί. Χάρισε στο Versys τεχνολογία, άνεση, μεταφορικές δυνατότητες και έναν χαρακτήρα που δεν πρόκειται να πει όχι στη διασκέδαση και στη sport οδήγηση. Όλα αυτά μπορεί να μην ακούγονται εντυπωσιακά στα χαρτιά, στην πράξη, όμως, το Kawasaki Versys 1000 προσφέρει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Και το ταξίδι στην Τενερίφη, όπου οδήγησα το νέο μοντέλο με φόντο το τρίτο σε υψόμετρο ηφαίστειο του κόσμου, το φημισμένο El Teide, ήταν η καλύτερη αφορμή για να το διαπιστώσω.
Ποιο Best Seller μεσαίο scooter της Piaggio καίει μόλις 3,2λ/100χλμ;
CFMOTO 700 MT 2025: Εξωτερική μεταμόρφωση και Euro 5+ με περισσότερη ιπποδύναμη
Αποστολή: Yamaha MT-07 & MT-07 Y-AMT 2025
Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2
Test FSD FS-967: Ανοιγόμενο κράνος προδιαγραφών 22.06 στα 92 ευρώ
Αερόψυκτοι κινητήρες: Γιατί αντικαθίστανται από υγρόψυκτους;
Yamaha Tenere 700: To θέλεις με ρετρό εμφάνιση; Δεν είσαι ο μόνος! (+video)
Δυναμική συνέργεια & σημαντική επέκταση δραστηριοτήτων της Motorrad Βιταλιώτης
Voge DS525X 2025: Με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και νέα οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr