Και ερχόμαστε σε ένα από τα πλέον ξεχωριστά (ίσως και αμφιλεγόμενα) στοιχεία του Versys 1000: τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 1.043 κ.εκ. που γνωρίζουμε καλά από το Ζ1000. Η συγκεκριμένη διάταξη χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατηγορία και ομολογώ πως, οι προσδοκίες μου από αυτόν συνοδεύονταν πάντα από ένα καχύποπτο σήκωμα του φρυδιού, κάθε φορά που τις ανέφερα. Βέβαια, η Kawasaki δήλωσε από την πρώτη στιγμή ότι, ρύθμισε κατάλληλα το μεγάλο μοτέρ και το ενίσχυσε στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ., ρίχνοντας παράλληλα τις μέγιστες τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής για το χατίρι μιας πιο ομαλής καμπύλης απόδοσης. Το αποτέλεσμα αναμφισβήτητα δικαίωσε τους μηχανικούς της Kawasaki καθιστώντας τον μεταμορφωμένο κινητήρα στο λαμπρότερο ίσως highlight της μοτοσικλέτας! Το Versys 1000 ξεκινά δυναμικά, δεν παρουσιάζει ενοχλητικά κενά στις χαμηλομεσαίες (όπως ένα sport μοντέλο), είναι ροπάτο από χαμηλά και έχει διάρκεια και στις υψηλότερες στροφές, έχοντας όμως χάσει σε εκείνο το σημείο την αίγλη και τις μέγιστες τιμές που συνοδεύουν το Ζ1000. Με λίγα λόγια, ένα από τα σημεία που μάλλον με προβλημάτισε περισσότερο στη θεωρία (πριν δηλαδή οδηγήσω το Versys στην Τενερίφη), αποδείχθηκε το καλύτερο ίσως σημείο του νέου μοντέλου στην πρώτη επαφή μας. Όλοι οι οιωνοί ήταν θετικοί!