LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν και είναι σημαντικά βασισμένο στο Z1000, το Kawasaki Versys 1000 είναι κάτι περισσότερο από ένα «ψηλό Ζ».

To Versys 1000 θα κινηθεί σε γρήγορους ή χαλαρούς ρυθμούς και θα παραπονεθεί μόνο αν του ζητήσεις περισσότερα από αυτά που επιτρέπει ο χαρακτήρας του.

Προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για δύο άτομα και πλήρη φόρτο (δύο πλαϊνές και μια κεντρική βαλίτσα).

Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες κι έχουν μεγάλη διαδρομή, παρά τον ασφάλτινο χαρακτήρα του μοντέλου.

H αισθητική του είναι ίδια με του Versys 650, απλά η μάσκα του είναι πιο ογκώδης και με περισσότερες γωνίες.

Το Kawasaki Traction Control (KTRC) διαθέτει δύο sport επιλογές και μια βρόχινη. Η επιλογή χαρτογράφησης και προγράμματος traction control γίνεται εύκολα.

Στο μπροστινό φρένο συναντάμε δύο δίσκους 300 χλστ., αντικριστές τετραέμβολες δαγκάνες και το ABS της Bosch.

Από το Ζ1000 προέρχεται και το αλουμινένιο πλαίσιο, ενισχυμένο στα σημεία.

H σέλα είναι φαρδιά και μαλακή και δε θα κουράσει εύκολα, όσα χιλιόμετρα κι αν μαζευτούν.

Αποστολή στην Τενερίφη: Kawasaki Versys 1000

Σχεδιασμένο και εξοπλισμένο για να προσθέσει τη διασκέδαση στο ταξίδι, το ολοκαίνουργιο Versys 1000 μας ξενάγησε στους ορεινούς δρόμους της Τενερίφης!

 
Διαβάζοντας, λοιπόν, τις πρώτες πληροφορίες και βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες, δεν ήμουνα σε θέση να πω ότι επρόκειτο για κάτι που περίμενα ή που θα με έπειθε από την πρώτη στιγμή για τις ικανότητές του. Η Kawasaki έβαλε ένα στοίχημα με τις επιλογές της για το Versys 1000 και, προσωπικά μιλώντας, το αποτέλεσμα στα χαρτιά μου φαινόταν περισσότερο επίφοβο παρά εξασφαλισμένα επιτυχημένο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Ζ1000 που χρησιμοποιήθηκε, όπως και το πλαίσιο από το ίδιο μοντέλο, δε με… ενέπνευσαν όταν συνδυάστηκαν με το χαρακτήρα του Versys και τις ψηλές αναρτήσεις. Μου θύμιζε κάτι περισσότερο σε πείραμα υβριδικού χαρακτήρα, παρά σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Φαίνεται όμως πως, οι Ιάπωνες (ή μήπως η εδώ αντιπροσωπεία;) παρακολουθούν το γραφείο μου και αποφάσισαν να με στείλουν στην επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου στην Τενερίφη, προκειμένου να διαλυθεί κάθε αρνητική σκέψη από το μυαλό μου. Και είμαι σίγουρος ότι, κάτι ανάλογο συνέβη και με αρκετούς συναδέλφους του εξωτερικού. Τo νέο Versys, άλλωστε, ετοιμάζεται να ριχτεί σε μια κατηγορία απαιτητική και ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και έπρεπε το θολό τοπίο να ξεκαθαριστεί. Στην… πολυσχιδή κατηγορία του, το Versys 1000 θα έρθει αντιμέτωπο με μοτοσικλέτες επιδόσεων, όπως είναι το Ducati Multistrada 1200, μοντέλα με νέες τεχνολογίες, όπως το Honda Crosstourer, αλλά και μεγαθήρια με σαφείς προτιμήσεις στο χώμα ή την άσφαλτο, όπως τα BMW R 1200 GS Adventure και Triumph Tiger 1050. Τα βασικό του όπλο για να ξεχωρίσει είναι ο μοναδικός εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας στην κατηγορία, αλλά η Kawasaki δεν έμεινε εκεί. Χάρισε στο Versys τεχνολογία, άνεση, μεταφορικές δυνατότητες και έναν χαρακτήρα που δεν πρόκειται να πει όχι στη διασκέδαση και στη sport οδήγηση. Όλα αυτά μπορεί να μην ακούγονται εντυπωσιακά στα χαρτιά, στην πράξη, όμως, το Kawasaki Versys 1000 προσφέρει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Και το ταξίδι στην Τενερίφη, όπου οδήγησα το νέο μοντέλο με φόντο το τρίτο σε υψόμετρο ηφαίστειο του κόσμου, το φημισμένο El Teide, ήταν η καλύτερη αφορμή για να το διαπιστώσω.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ