Το Versys 1000 δε συνδυάζει απλά τα επίπεδα άνεσης και εργονομίας των δύο μοντέλων που επηρέασαν το σχεδιασμό του (μιλάω για το Versys 650 και το Z1000). Τα αξιοποιεί ως βάση και χτίζει νέα δικά του επίπεδα, μιας και υπερισχύει σε αυτές τις κατηγορίες των δύο μοτοσικλετών που επιτέλεσαν την έμπνευση και βάση για το σχεδιασμό του. Ο όγκος του σε αυτούς τους τομείς είναι καθοριστικός. Τα μυώδη πλαστικά στέλνουν τις πλαγιομετωπικές ριπές του αέρα μακριά από τον αναβάτη, ενώ την κεντρική προστασία αναλαμβάνει η ζελατίνα, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί. Η σέλα είναι φαρδιά, ειδικά στο τμήμα που αναλογεί στον συνεπιβάτη και πιο άνετη και από αυτή του Versys 650 και από αυτή του Z1000. Η θέση οδήγησης σηκώνει όρθιο τον κορμό του αναβάτη, η… τιμονάρα δίνει πολύ καλό έλεγχο στα ανοιχτά του χέρια και τα μαρσπιέ είναι σε καλό ύψος. Η σχάρα, τέλος, αρκετά μεγάλη και αυτή, προσφέρει μεγάλο μεταφορικό χώρο. Σε αυτό το σημείο, οφείλω να υπενθυμίσω ότι, στην περίπτωση του Versys των 650 κ.εκ., δε μπορούν να προσαρμοστούν τρεις εργοστασιακές βαλίτσες ταυτόχρονα. Αντίθετα, στο νέο 1000άρι, το top case που μπορεί να τοποθετηθεί πίσω δεν αποκλείει και την ταυτόχρονη προσαρμογή σκληρών πλαϊνών βαλιτσών. Στις λεπτομέρειες, τώρα, η καλή εικόνα παραμένει. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης (διαθέτει ακόμη και ένδειξη για οικονομική σε κατανάλωση καυσίμου οδήγηση), οι καθρέφτες λειτουργικοί και τα κοντρόλ στο τιμόνι εύκολα προσβάσιμα. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και το χειριστήριο επιλογής χαρτογράφησης και προγράμματος traction control. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζονται μόλις δύο πατήματα του μπουτόν για την αλλαγή επιλογής, κάτι που μπορεί να γίνει και εν κινήσει (η Kawasaki το «επιτρέπει», αλλά δεν το συστήνει). Το πίσω αμορτισέρ, τέλος, μπορεί να ρυθμιστεί πανεύκολα, ακόμη κι όταν η μοτοσικλέτα είναι φορτωμένη.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr