Οπωσδήποτε το θετικότερο χαρακτηριστικό του νέου Beverly 350 Sport Touring είναι το γκάζι που έχεις στη διάθεσή σου. Και δε μιλάω για εξωφρενικές εκκινήσεις ή τεράστιες επιδόσεις, αλλά για το γεγονός ότι, αυτό είναι πάντα διαθέσιμο και σχεδόν ανεξάντλητο. Οι εκκινήσεις από στάση γίνονται άμεσα (αλλά όχι απότομα) και ανά πάσα στιγμή, ειδικά όταν μιλάμε για κίνηση μέσα στην πόλη, υπάρχει διαθέσιμο γκάζι στο δεξί σου χέρι. Οι προσπεράσεις θα πραγματοποιηθούν με σβελτάδα και ασφάλεια και τα ξεσπάσματα ταχύτητας εξαρτώνται μόνο από τις διαθέσεις του αναβάτη. Το γκάζι αυτό παραμένει και στις υψηλές στροφές και είναι άφθονο μέχρι και τα 140 χλμ./ώρα. Από εκεί, μέχρι και την τελική των 158 περίπου χλμ./ώρα, το Beverly υπενθυμίζει ότι πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο 330 κ.εκ. και οι ρυθμοί πέφτουν λίγο. Οι επιδόσεις του κινητήρα αποτελούν και την εισαγωγή στο τραγούδι της σειρήνας που θα σε παρασύρει σε πιο σπορτίφ ρυθμούς. Το κυρίως μέρος αποτελεί η συνολική του συμπεριφορά, η οποία θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη. Οι αναρτήσεις διατηρούν σταθερό το Beverly υπό πίεση και οι κλίσεις, εναλλασσόμενες ή μη, θα πραγματοποιηθούν με ασφάλεια, χάρη στη σφιχτή λειτουργία τους. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζουν και οι νέοι και ελαφρύτεροι τροχοί, αλλά και τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, καθώς και τα φρένα. Με λίγα λόγια, το Beverly θα κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς χωρίς να διαμαρτυρηθεί και θα παραμείνει σταθερό και ασφαλές. Το πιρούνι θα κάνει καλά τη δουλειά του στον τομέα της πληροφόρησης και το στήσιμο του Beverly θα συγχωρήσει λάθη και θα επιτρέψει διορθώσεις στην πορεία. Ακόμη και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη, όμως, το νέο scooter της Piaggio θα ικανοποιήσει το ίδιο. Είναι άνετο και φιλικό προς τον αναβάτη, ενώ μέσα στην πόλη θα κινηθεί με ευελιξία, χάρη στο μικρό του βάρος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Έξω από το κλεινόν άστυ, τέλος, θα παραμείνει ζωντανό και θα προστατεύσει αποτελεσματικά τον αναβάτη από τον αέρα.
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
Παρουσίαση: Τακάκια SBS για scooter
Piaggio Beverly 400 HPE: Επάξια 1ο στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του MotoGP για το 2027
Piaggio MP3 530: Μπορεί να σε κάνει να παρατήσεις το αυτοκίνητο;
Θα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο το R 1300 GS;
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr