Το Crosstourer δείχνει να έχει όλα όσα χρειάζονται για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία Adventure Sports, κατηγορία XXL που εκτοξεύει τα On-Off σε άλλη διάσταση.
Πρώτες εντυπώσεις – Τα καλύτερα
Ναι, έχει ράμφος. Και παρόλο που το παρελθόν δεν έχει δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στις μοτοσικλέτες με… ράμφη (βλέπε DR-Big, KTM 690 LC4 07-08), εδώ η Honda έχει κάνει καλή, και διακριτική δουλειά. Ο προβολέας τώρα διαθέτει δύο φωτιστικά σώματα, τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο η μετωπική επιφάνεια της μοτοσικλέτας. Οι χούφτες είναι διακριτικές (και δεν κόβουν και πολύ αέρα ή κρύο), όπως διακριτική είναι και η μικρή ζελατίνα, που διαθέτει μικρό εύρος ρυθμίσεων, και δυστυχώς απαιτεί τη χρήση εργαλείων για τη ρύθμιση της.
Η διακριτικότητα δεν λείπει ούτε και από τα όμορφα φλασάκια, με τα διάφανα φιμέ «κρύσταλλα», και τους λαμπτήρες τύπου led, που φοριούνται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα της Honda. Οι καθρέπτες τώρα είναι μεγάλοι, και απίστευτα χρηστικοί. Πραγματικά πιστεύω πως αν δεν είναι οι καλύτεροι καθρέπτες όλων των εποχών, τότε σίγουρα είναι κάπου εκεί ψηλά, με τους καλύτερους. Φοβερό οπτικό πεδίο, χωρίς να πρέπει να μαζευτείς για να πάψεις να βλέπεις τους αγκώνες σου, και άλλα τέτοια χαζά που έχουν γίνει κοινός τόπος στους σύγχρονους, στιλάτους αλλά δυσλειτουργικούς καθρέπτες.
Περνώντας και στο κόκπιτ, το Crosstourer διαθέτει ένα ψηφιακό πολυόργανο που διαθέτει ενδείξεις ταχύμετρου και στροφόμετρου (με ξεχωριστή… σινεμασκόπ οθονούλα πάνω από το όργανο), ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, θερμοκρασία κινητήρα και περιβάλλοντος, σχέση κιβωτίου, ένδειξη κατανάλωσης καυσίμου σε δύο μορφές (lt/100χλμ / χλμ/λίτρο), τόσο ως προς τη στιγμιαία, όσο και ως προς τη μέση κατανάλωση, και ένδειξη για τα χιλιόμετρα που απομένουν μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό.
H δοκιμή του νέου Honda Crosstourer περιλαμβάνεται στο τεύχος 9 του moto τρίτη, που βρίσκεται στα περίπτερα.