LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με νορμάλ ταχύτητες, αυτό που θα τραβήξει την προσοχή του αναβάτη είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης που προσφέρουν οι ποιοτικές αναρτήσεις.

Δύναμη, πολιτισμένη λειτουργία και λογική κατανάλωση για ένα κινητήρα που δεν δυσκολεύεται να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου στα 160 χλμ./ώρα.

Η σέλα, φέρει εξαιρετικό αφρώδες και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση και δεν θα κουράσει ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα.

Καντράν…κατράμι, λευκά νούμερα, κατακόκκινες βελόνες. Όμορφος φωτισμός για τα όργανα του SH, που φέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Δοκιμή: Honda SH 300i R

Με νέα χρώματα υποδέχτηκε το SH 300i το 2012. Αυτά τα νέα χρώματα ήταν και η αφορμή για να θυμηθούμε όλα τα στοιχεία που το κατατάσσουν στα κορυφαία scooter της μεσαίας κατηγορίας.

 
Αισθητική: Νέο χρώμα, νέα έκδοση
Η εμφάνισή του, μπορεί να μη ξεσηκώνει, σίγουρα, όμως, δεν θα ενοχλήσει το μάτι κανενός με την ισορροπία στους όγκους να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της. Ωστόσο ο νέος, για το 2012, χρωματικός συνδυασμός που ονομάζεται «‘Sporty’ Pearl Cool White with Mat Cynos Grey Metallic» και το γράμμα R που έχει προστεθεί στο όνομά του, δίνουν μία διαφορετική και πιο σπορ διάσταση στο SH και σε συνδυασμό με κάποιες μικρές αλλά χαρακτηριστικές λεπτομέρειες (κόκκινα λογότυπα και ραφές για τη σέλα μόνο για αυτή την έκδοση) το κάνουν να δείχνει σαφώς πιο δυναμικό και ξεχωριστό. Ελαφρώς «αγωνιστικό» θα τον χαρακτηρίζαμε τον χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει απόλυτα στην εμφάνιση του SH αλλά και στις επιδόσεις του.

Εργονομία/Χώροι: Έρχεται στα μέτρα σου
Το SH είναι από εκείνα τα scooter που «κουμπώνεις» επάνω του, ανεξάρτητα από το σωματότυπό σου. Η σέλα, φέρει εξαιρετικό αφρώδες και ποιοτική αντιολισθητική επένδυση και δεν θα κουράσει ακόμη και μετά από πολλά χιλιόμετρα είτε στην κίνηση είτε στον αυτοκινητόδρομο. Ο συνεπιβάτης νιώθει επίσης πολύ άνετα και πέρα από τα μεγάλα αναδιπλούμενα μαρπσιέ και τις πρακτικές χειρολαβές της σχάρας έχει στη διάθεσή του και το μαξιλαράκι του top case που αυξάνει τα επίπεδα της άνεσης. Στην έκδοση με το top box το SH τα καταφέρνει πολύ καλά και στο θέμα των αποθηκευτικών χώρων, αφού σε αυτό θα χωρέσει με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου.

Η δοκιμή του Honda SH 300i R περιλαμβάνεται στο τεύχος 10 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 8 Μαΐου.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ