LIVE: κίνηση στους δρόμους

O κινητήρας απέκτησε 31 επιπλέον κ.εκ.. Το μεγαλύτερο όφελος από αυτή την κίνηση έρχεται στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ., εκεί που οι ρεπρίζ είναι εξαιρετικές.

Οι Ιάπωνες δεν πείραξαν τις αναρτήσεις του scooter. Εξακολουθούν να αποσβένουν αποτελεσματικά και να υπομένουν αγόγγυστα την πίεση.

Πρώτη Δοκιμή: Yamaha TMax 530 ΑΒS

«Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», «η χρυσή συνταγή της επιτυχίας», κ.λπ. είναι λίγα από τα κλισέ που εξολοθρεύει το ανανεωμένο Yamaha TMax, το οποίο βελτιώθηκε στον υπερθετικό βαθμό!

 

Αυτές  οι διαθέσεις αυτονομίας που έχει το TMax φάνηκαν, άλλωστε, περισσότερο από ποτέ φέτος, όταν αρνήθηκε να ακολουθήσει τις σύγχρονες επιταγές, τις φήμες που ακούγονταν και οποιοδήποτε άλλο κλισέ που αναμενόταν να ακολουθήσει. Παρά το γεγονός ότι, πολλοί περίμεναν η ανανέωση του ιαπωνικού maxi scooter να σημάνει και την αύξηση του κυβισμού του στα 700 τουλάχιστον κ.εκ., το TMax αρνήθηκε να ακολουθήσει το δρόμο που άλλοι περίμεναν να ακολουθήσει και βελτιώθηκε εκεί που πραγματικά ήταν απαραίτητο.

Ακολούθησε, λοιπόν, το δικό του δρόμο, με αποτέλεσμα να αναγεννηθεί ως ένα σαφώς βελτιωμένο scooter που συνεχίζει να εκπλήσσει τον κάθε ανυποψίαστο αναβάτη με χαρακτηριστικά όπως η sport διάθεση, η αιχμηρή αισθητική και τα υψηλά επίπεδα άνεσης. Μη γελιέστε, όμως. Το TΜax δεν υποβλήθηκε σε τυπικές μικροβελτιώσεις που επιβάλλουν τα δίτροχα έθιμα κάθε μερικά χρόνια. Υποβλήθηκε σε μια διαδικασία που καταρρίπτει κάθε συμβατικότητα (αλλά και φήμη που προσπάθησε να την κατευθύνει) και το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο Tmax που έχουμε δει μέχρι στιγμής! Και αυτό σημαίνει πολλά για ένα scooter που αποτελεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο σε αρκετές χώρες της Ευρώπης (όπως στην Ιταλία και στην Ελλάδα) και ο λόγος δεν εντοπίζεται σε στρατηγικές μάρκετινγκ ή εντυπώσεων, αλλά στην ουσία.

Η πρώτη δοκιμή του νέου Yamaha TMax 530 ΑΒS, περιλαμβάνεται στο τεύχος 11 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί. 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ