Στο CRF 250L δεν θα βρείτε το πιο άκαμπτο πλαίσιο, τις πιο πολυρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ή τα δυνατότερα φρένα. Αυτό που θα βρείτε είναι μια απαράμιλλη αρμονία μεταξύ πλαισίου, αναρτήσεων και φρένων, που μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση, άνεση ακόμα και στο χειρότερο οδόστρωμα, και άριστο έλεγχο της μοτοσικλέτας. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες του CRF 250L. Ατσάλινο, ημίδιπλο σωληνωτό, κλειστό, με μεταξόνιο 1.445 χιλιοστών, γωνία κάστερ 26 μοιρών, και ίχνος 113 χιλιοστών. Τα χαρακτηριστικά αυτά, προσδίδουν ταχύτατες αντιδράσεις, και μεγάλη ευελιξία στο CRF, χωρίς όμως να το κάνουν νευρικό. Τα μαρσπιέ του αναβάτη πιάνουν στο υποπλαίσιο, ενώ στο πίσω μέρος της σέλας υπάρχουν και μεταλλικά εξογκώματα, για να πιάνονται τα χταπόδια σας (η Honda αναφέρει μέγιστο βάρος τσάντας τα 5 κιλά).
Το πιρούνι δεν ρυθμίζεται, είναι όμως άκαμπτο, και παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τις κινήσεις του μπροστινού τροχού στον αναβάτη. Και το πίσω μονό αμορτισέρ είναι μαλακό -ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση- χωρίς όμως να χάνει το μπούσουλα στις συνεχόμενες ανωμαλίες. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων (250 και 240 χιλιοστά) σημαίνει πως δεν θα πιαστεί η μέση σας, όσες λακκούβες και σαμάρια κι αν συναντήσετε. Τέλος, τα δύο δισκόφρενα παρέχουν άριστη αίσθηση, με το πίσω να μπλοκάρει σχετικά εύκολα αν δεν το προσέξετε. Το μπροστινό φρένο έχει όση δύναμη χρειάζεται, ενώ πολύ δύσκολα θα καταφέρετε να χάσετε τον τροχό.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr