LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Horex παρουσίασε μια νέα έκδοση του VR6, με το όνομα Classic.

Οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις είναι, προς το παρόν, αποκλειστικά αισθητικές.

Οι τροχοί του VR6 Classic διαθέτουν ακτινωτές ζάντες.

Ο κινητήρας παραμένει προς το παρόν ίδιος, ωστόσο, ίσως ρυθμιστεί για καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ.

Νέα έκδοση Horex VR6 Classic

Μπορεί το VR6 Roadster να καθυστέρησε σημαντικά να περάσει στο στάδιο της παραγωγής, ωστόσο, η Horex δεν έχασε χρόνο και παρουσίασε μια νέα έκδοσή του στην Intermot.

 

Πρόκειται για την έκδοση Classic, η οποία διαφέρει αισθητικά από τη Roadster. Αναλυτικότερα, το Classic διαθέτει τροχούς με ακτίνες, διαφορετικού χρωματισμού σέλα και νέο χρωματισμό με ρίγες. Άλλες διαφορές δεν υπάρχουν, καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί και την έκδοση Roadster. Θυμίζουμε πως πρόκειται για ένα εξακύλινδρο σύνολο 1.218 κ.εκ. που αποδίδει 160 ίππους και 13,8 kgm ροπής.

Οι υπεύθυνοι της Horex, πάντως, δήλωσαν πως, αν η συγκεκριμένη έκδοση περάσει στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, ίσως ο κινητήρας να επαναρυθμιστεί, θυσιάζοντας μερικά άλογα για χάρη της αυξημένης ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας.

Στη Horex ευελπιστούν πως το VR6 Classic θα περάσει στη μαζική παραγωγή τον Ιούνιο του 2013, αν, όμως, πάρουμε παράδειγμα από το Roadster και τις συνεχείς αναβολές που επηρέασαν την παραγωγή του, μάλλον δε θα πάρουμε και όρκο.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ