Αυτό που κάνει εντύπωση πάνω στη σέλα του SR είναι η αίσθηση ωριμότητας που δίνει στον αναβάτη του. Ενώ άλλα scooter της κατηγορίας δείχνουν αμέσως ότι είναι ανάλαφρα 125άρια στο SYM νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο μοντέλο. Όχι, δεν το νιώθεις πραγματικά βαρύτερο, όλα είναι θέμα κέντρου βάρους και κατανομής. Το συγκεκριμένο «setup» θα βοηθήσει τον αρχάριο να χτίσει πιο γρήγορα την αυτοπεποίθηση του αφού νιώθει ότι βρίσκεται πάνω σε ένα πολύ σταθερό scooter που δεν θα κάνει ποτέ κάτι απρόβλεπτο.
Σημαντικό ρόλο σε αυτή την αίσθηση ασφάλειας παίζουν και οι τροχοί των 16 ιντσών με τις ίδιες διαστάσεις των ελαστικών που συνεισφέρουν σημαντικά και στην αίσθηση της προοδευτικότητας. Όσο η εμπειρία του αυξάνεται θα καταλάβει ότι αυτή η αίσθηση είναι «πλασματική» αφού το SR μπορεί στην να ελιχθεί με την ίδια ευκολία που το κάνουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Να πάει δηλαδή «αέρα πατέρα» στο μποτιλιάρισμα χάρη στο ιδιαίτερα μικρό πλάτος του αλλά και στο πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Με το τελευταίο μάλιστα ο αναβάτης έχει την εντύπωση ότι μπορεί να αναστροφή σε ασανσέρ!
Αυτό που θα ανακόψει ελαφρώς τις ορέξεις του αναβάτη, είναι το ύψος του τιμονιού που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Περισσότερο όμως θα τον συνετίσουν τα ελαστικά. Όσο ο δρόμος είναι καλής ποιότητας η απόδοσή τους είναι ανάλογη, ειδικά στο φρενάρισμα. Σε πιο γυαλισμένη άσφαλτο ή σε βρεγμένο δρόμο, φανερώνουν τη δυσαρέσκειά τους και γλιστρούν απότομα. Ένα σετ πιο μαλακά ελαστικά θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τη φιλική συμπεριφορά του SR και την καλή του απόδοση ακόμη και υπό πίεση.
Χάρη στο δυνατό μοτεράκι το μοντέλο της SYM θα κινηθεί με ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο με τον δείκτη να βρίσκεται μόνιμα μεταξύ 110 και 120 χλμ/ώρα. Τo μόνo που θα ενοχλήσει ελαφρώς σε αυτές τις ταχύτητες είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση που πλησιάζει τα 4 λίτρα/100 χλμ. Μην ξεχνάτε όμως ότι το SR είναι κυρίως ένα scooter πόλης που κινείται αξιοπρεπέστατα και στον αυτοκινητόδρομο και όχι το αντίθετο.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr