Τιμή: 6.200 ευρώ
Η σειρά των MP3 με το όνομα Yourban αποτελεί μια παράλληλη πρόταση για όσους επιθυμούν ένα τρίκυκλο scooter, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να απαρνηθούν τη σπορτίφ συμπεριφορά και την αντοχή στην πίεση.
Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έκδοσης του Yourban είναι το γεγονός ότι, οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου. Χάρη σε κάποιες μικροαλλαγές πάνω στο scooter (ανάμεσα στις οποίες και η προσθήκη ποδόφρενου στο δεξί μέρος), οι οδηγοί αυτοκινήτων δε χρειάζεται να ξοδέψουν χρήματα σε νέου τύπου δίπλωμα.
Χώροι / Άνεση: Σε υψηλά στάνταρ
Αν και σαφώς μικρότερο σε σχέση με τα στάνταρ MP3, το Yourban διαθέτει ικανοποιητικότατους χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη. Ο πρώτος δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα γόνατά του, το τιμόνι βρίσκεται σε σωστή απόσταση από τον κορμό και μπροστά του αντικρίζει ένα πλήρη και καλοσχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης με αρκετό χώρο στο δικό του μερίδιο της σέλας.
Στο πίσω μέρος το χαρακτηριστικό…πορτμπαγκάζ των μεγάλων MP3 απουσιάζει, κάτι που μειώνει τους αποθηκευτικούς χώρους κατά ένα full face κράνος. Ωστόσο, κάτω από τη σέλα τα πράγματα είναι άκρως ικανοποιητικά και θα μπορέσετε να αποθηκεύσετε ένα κράνος κλειστού τύπου και αρκετά ακόμη πράγματα.
Οδηγώντας: Ελαφρύ και ευέλικτο
Το σύστημα των δύο τροχών μπροστά αυξάνει κατακόρυφα τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Το Yourban μπορεί να πάρει μεγάλες κλίσεις και δεν προβληματίζει τον αναβάτη του σε θέματα πρόσφυσης – ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα!
Οι αναρτήσεις ελέγχουν σωστά το Yourban προσφέροντας και καλά επίπεδα άνεσης. Μόνο με δύο άτομα στη σέλα και σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες το πίσω μέρος θα τραντάξει τους επιβαίνοντες εξαιτίας της σκληρότητας των ελατηρίων στο δεύτερο μισό της συμπίεσής τους. Σε σχέση με τα στάνταρ MP3 LT, το Yourban παρουσιάζεται σαφώς πιο ευέλικτο εξαιτίας του κοντύτερου κατά 110 ολόκληρα χλστ. μεταξονίου. Παράλληλα, εμφανίζεται και πιο πρόθυμο στις αλλαγές κατεύθυνσης εξαιτίας του μικρότερου βάρους, ενώ αισθητή είναι και η μετατόπιση της κατανομής του κέντρου βάρους μπροστά, εξαιτίας της ελαφρύτερης ουράς. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα ελιχθεί με εξαιρετική άνεση, με την ταχύτητα να εξαρτάται καθαρά από την εμπειρία του αναβάτη!
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 278
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 22,8/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,44/5.750
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,2
Βάρος (κιλά, πλήρες) 211
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 135
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr