LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο χώρο των τρίκυκλων με την δική της εντυπωσιακή πρόταση θέλει να εισέλθει η Polaris.

¶κρως επιθετικός ο σχεδιασμός του Slingshot, όπως λογικά θα ονομάζεται το μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας.

Το πλαίσιο θα είναι χωροδικτύωμα. Αν και δεν κατονομάζεται το υλικό κατασκευής του λογικά θα είναι το ατσάλι.

Τυπικό...σαλόνι σπορ αυτοκινήτου αντικρύζει κανείς στο εσωτερικό του Slingshot.

Σε μονόμπρατσο ψαλίδι θα εδράζεται ο πίσω τροχός. Με ιμάντα η τελική μετάδοση.

Αυτό θα είναι λογικά το σήμα του νέου τρίκυκλου της αμερικάνικης εταιρίας το οποίο και δόθηκε για κατοχύρωση.

Polaris: Και τρίκυκλο στο μέλλον!

Η Polaris θα αναπτύξει ακόμη περισσότερο την γκάμα της με την προσθήκη ενός νέου τρίκυκλου side by side για χρήση στο δρόμο. Απόδειξη για αυτό οι πατέντες που προσκόμισε για κατοχύρωση.

 
Η επιθετική πολιτική της Polaris σε…όλα τα επίπεδα  συνεχίζεται με την αμερικάνικη εταιρία να κάνει τα πρώτα της βήματα και στο χώρο των τρίκυκλων. Το βλέμμα της είναι στραμμένο και στον μεγάλο της ανταγωνιστή την Can-Am τον οποίο και θέλει να χτυπήσει σε κάθε του σημείο. Για αυτό το λόγο η Polaris ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα side by side τρίκυκλο που θα μπορεί να έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με το Spyder. 

Η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο εντοπίζεται φυσικά στο κόκπιτ αφού το Syper διαθέτει τιμόνι μπάρα και σέλα, ενώ το Slingshot, όπως λογικά θα ονομάζεται-η Polaris κατέθεσε και αίτηση για την κατοχύρωση αυτού του ονόματος-φέρει…εν σειρά καθίσματα αυτοκινήτου και τιμόνι που χρησιμοποιούν τα τετράτροχα.

Το πλαίσιο του Slingshot είναι χωροδικτύωμα, αγνώστου υλικού, ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος κατά τον διαμήκη άξονα και η κίνηση φτάνει στον μοναδικό πίσω τροχό μέσω άξονα. Η τελική μετάδοση, ωστόσο, γίνεται με ιμάντα.

Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ψαλίδι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ ενώ μπροστά κάθε τροχός φέρει διπλά ψαλίδια και από ένα αμορτισέρ. Στο εξοπλισμό του μοντέλου αναμένεται να περιλαμβάνεται τόσο ηλεκτρική υποβοήθηση για το τιμόνι, όσο και ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της πέδησης, ABS, σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού αλλά και σύστημα δυναμικής ευστάθειας.

Όσον αφορά το μοτέρ η Polaris αναγράφει ότι προέρχεται από τη σειρά Ecotec της GM και η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 2,4 λίτρα ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο. Η χρησιμοποίηση αυτού του 4κύλιμδρου κινητήρα πάντως προκαλεί ερωτήματα για ένα τρίκυκλο που παρουσιάζεται στη θεωρία με τόσο δυναμικά χαρακτηριστικά. Πρόκειται για 4κύλινδρο μοτέρ παλιάς τεχνολογίας το οποίο δεν διακρίνεται πλέον για τις επιδόσεις που προσφέρει. Ίσως η Polaris θέλει να αποκρύψει σε αυτό το σημείο τον κινητήρα που θα βρίσκεται πραγματικά κάτω από το καπό του Slingshot…

Το μόνο που μένει να απαντηθεί είναι το πότε αυτό το μοντέλο θα περάσει στην παραγωγή. Αν κρίνουμε από το προχωρημένο στάδιο που βρίσκονται τα σχέδια τότε λογικά θα ακούσουμε κάτι και επίσημα για το Slingshot μέσα στους επόμενους 12 μήνες. 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ