LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kymco Dink 200i

Δύσκολα θα καταφέρετε να γεμίσετε τον κάδο κάτω από τη σέλα του Dink. Η χωρητικότητά του είναι πραγματικά μεγάλη!

Kymco Dink 200i

Κατανάλωση: 3,3 λίτρα/100 χλμ.

hot spot: Επίπεδα άνεσης και χώρων

Δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βλέπεις ένα GT scooter να συγκαταλέγεται ανάμεσα στα οικονομικότερα στην κατηγορία του. Το Dink, όμως, αποτελεί εξαίρεση.

Το Dink 200i είναι πρώτα απ’ όλα ένα πρακτικό και προσεγμένο στις λεπτομέρειες του ,scooter. Αυτό φαίνεται και με μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαστικά του. Τις εντυπώσεις, όμως, σε αυτόν τον τομέα κλέβει η εργονομία και η άνεση. Καθετί είναι σωστά τοποθετημένο πάνω του και φροντίζει για την εξυπηρέτηση του αναβάτη.

Επιπλέον, η σέλα είναι άνετη και η θέση που δίνει στο σώμα είναι όρθια, χαρίζοντας καλό κοντρόλ στον αναβάτη. Κάτω από τη σέλα βρίσκεται ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του scooter: ο μεγάλος χώρος, ο οποίος είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και πολλά μικροπράγματα. Στο δρόμο, οι εκκινήσεις του scooter είναι γρήγορες και η δυναμική που υπόσχονται δικαιώνεται μερικά μέτρα αργότερα, με σύμμαχο τη ροπή. Ακόμη και στην κίνηση, το Dink δεν πρόκειται να μείνει κολλημένο παρά μόνο για μερικά δευτερόλεπτα. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο και οι μικροί τροχοί (13 ίντσες μπροστά και 12 ίντσες πίσω) θα του επιτρέψουν να ελιχθεί με ευκολία. Έξω από την πόλη, ο κινητήρας θα αγγίξει ακόμη και τα 135 χλμ./ώρα. Οι κραδασμοί δε θα φτάσουν τα επίπεδα του ενοχλητικού, ενώ κάποιες μικροαστάθειες είναι αναμενόμενες, εξαιτίας των μικρών τροχών και των μαλακών αναρτήσεων. Ο αναβάτης, όμως, θα ανταμειφθεί με καλή προστασία από τον αέρα.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ