LIVE: κίνηση στους δρόμους

BMW

Η BMW είναι γνωστή για μοτοσικλέτες και scooter που αποτελούν την αιχμή της τεχνολογίας στην εκάστοτε κατηγορία τους. Η υποστήριξη σε αυτά τα προηγμένα προϊόντα οφείλει να είναι ανάλογα άρτια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Η BMW Group Hellas καλύπτει με διετή εγγύηση καλής λειτουργίας όλες τις καινούργιες μοτοσικλέτες και scooters και μπορεί κανείς να αποκτήσει επέκτασή της μέσω του Προγράμματος BMW Motorrad Extended Warranty - ένα πρόγραμμα που μπορεί να αποκτηθεί είτε με την αγορά του οχήματος, είτε μέχρι τον 18ο μήνα από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησής του.

Αντίστοιχα, τα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ που τοποθετούνται στο δίκτυο επίσημων εμπόρων καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας δύο ετών. Η εγγύηση καλής λειτουργίας δεν καλύπτει: ελαστικά, υλικά τριβής και γενικότερα εργασίες που εμπίπτουν στην περιοδική συντήρηση της μοτοσικλέτας, ζημίες εξαιτίας ανεπαρκούς ή λανθασμένης συντήρησης, ζημιές ή βλάβες που προκαλούνται από λανθασμένες επισκευές σε εμπόρους που δεν περιλαμβάνονται στο δίκτυο επίσημων εμπόρων BMW Motorrad, ζημιές που προκαλούνται από τη χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και αξεσουάρ BMW Motorrad.

Η BMW παρέχει επιπλέον στους ιδιοκτήτες καινούριων μοτοσικλετών και scooters που έχουν πωληθεί από το επίσημων δίκτυο τις εκτεταμένες υπηρεσίες BMW Motorrad Mobile Care για δύο χρόνια από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης. Ειδικά για τα scooter της BMW, διατίθενται πακέτα service των 20.000 και 40.000 χιλιομέτρων, προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό πακέτο συντήρησης.

Αυτήν την περίοδο είναι σε ισχύ η προωθητική ενέργεια Product of the Month, κατά την οποία κάθε μήνα ένα διαφορετικό είδος εξοπλισμού αναβάτη BMW Motorrad προσφέρεται με όφελος 25% στην προτεινομένη λιανική τιμή.

Καθώς η τεχνολογία καλπάζει, η BMW φροντίζει για την επιμόρφωση όλων των μηχανικών του επίσημου δικτύου της, μέσω τεχνικών σεμιναρίων στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της BMW Hellas, για όλα τα νέα μοντέλα και τα νέα συστήματα και διαγνωστικά μηχανήματα. Ανάλογο ενδιαφέρον δίνεται και για την αμφίδρομη πληροφόρηση της εταιρείας, δηλαδή την πληροφορία από τον πελάτη με στόχο να αντιλαμβάνεται η εταιρεία την εικόνα που εκπέμπει προς τα έξω και να φροντίζει για τη διαρκή της βελτίωση. Προς αυτόν τον σκοπό διενεργείται online έρευνα ικανοποίησης πελατών After Sales BMW Motorrad.

Και επειδή η προστασία του περιβάλλοντος είναι ένα ζήτημα που αφορά τους πάντες, προς τιμή της η BMW μας ενημερώνει πως όλοι οι επίσημοι έμποροι του δικτύου της συμμετέχουν σε προγράμματα ανακύκλωσης μπαταριών, λαδιών, υγρών φρένων και αντιψυκτικού.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ