Η γερμανική Maico παρήγαγε μόνο δίχρονες μοτοσικλέτες εκτός δρόμου τη δεκαετία του 1970 και 1980, ως το 1986 όταν και χρεωκόπησε. Έχτισε τον θρύλο της στο αμερικανικό πρωτάθλημα Sidecar MX, αλλά και στη συνέχεια με τις διάφορες μορφές της θηριώδους δίχρονης Maico 700, της μοτοσικλέτας που μας βλέπει όλους λίγους και με κοντά χέρια - και την οποία κάποτε έτρεξε ο Γιάννης Μπούστας στο ελληνικό πρωτάθλημα Supermoto.
Παρά τη χρεωκοπία της εταιρείας, οι μοτοσικλέτες της συνέχισαν να παράγονται σε μικρές ποσότητες, αρχικά από την αμερικανική ΑΤΚ (που έσβηνε τα λογότυπα Maico βάζοντας μόνο τα δικά της).
Από το 1999 ένας Γερμανός ντίλερ της ΚΤΜ από το Leverkusen είναι ο μοναδικός παγκοσμίως που διαθέτει τις Maico και μάλιστα έχει σε περιορισμένη παραγωγή μια πλήρη γκάμα μοντέλων, όλα δίχρονα από 250, 320, 500, 620 ως και το μεγάλο θηρίο των 685 κ.εκ. Όλες οι μοτοσικλέτες φορούν αναρτήσεις της WP, έχουν σύγχρονη εμφάνιση και διατίθενται σε εκδόσεις Enduro, MX και Supermoto και μάλιστα έχουν τη δυνατότητα προσθήκης εξοπλισμού δρόμου για να βγάζουν πινακίδα κανονικά (εκτός των ΜΧ φυσικά).
Τώρα, ποιος θέλει ένα μονοκύλινδρο δίχρονο 700 που βγάζει 82 άλογα (!) για 110 κιλά βάρους (!) και ροπή τρένου για να κυκλοφορεί στον δρόμο… είναι ένα μυστήριο. Ή ίσως όλοι να θέλουμε κατά βάθος ένα τέτοιο, για να γελάμε με κάτι «γρήγορους RR» που και καλά θα μας κοιτάξουν στραβά στο φανάρι.
Αν ενδιαφέρεστε, γκουγκλάρετε την εταιρεία KTM Koestler, και ετοιμαστείτε να πληρώσετε ένα ποσό της τάξης των 12.000 ευρώ για ένα Maico 700.