Για την αύξηση της ασφάλειας των αγώνων μικρότερων κατηγοριών, πασχίζουν οι FIM και Dorna.

Για την αύξηση της ασφάλειας των αγώνων μικρότερων κατηγοριών, πασχίζουν οι FIM και Dorna.

Αλλαγές στους κανόνες των αγώνων μετά τους 3 φετινούς θανάτους

Όπως όλοι γνωρίζουμε, η φετινή σεζόν αγώνων ταχύτητας σημαδεύτηκε από 3 θανάτους: Του Jason Dupasquier, του Hugo Millan και του Dean Berta Vinales.

Ακόμα και να αποδεχτεί κανείς ότι οι αγώνες μοτοσυκλέτας είναι εγγενώς επικίνδυνο σπορ, 3 θάνατοι τόσο νεαρών αθλητών μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα αποτέλεσαν σοβαρό πλήγμα στην εικόνα του αθλήματος. Η FIM και η Dorna αποφάσισαν εν τέλει να κάνουν αλλαγές στους κανονισμούς και μάλιστα, σε σημεία τα οποία επισημάνθηκαν από σημαντικές προσωπικότητες και διεθνείς δημοσιογράφους, με στόχο την αύξηση της ασφάλειας για τους νεαρότερους αθλητές.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Από τα 18 έτη ηλικίας η συμμετοχή σε Moto3 και Moto2

Κύρια αλλαγή των κανονισμών είναι η θέσπιση του ορίου των 18 ετών, για την συμμετοχή αθλητών στην κατηγορία Moto3 και Moto2, από το 2023 και μετά. Παράλληλα, στο Red Bull Rookies Cup, το όριο ηλικίας θεσπίζεται στα 14 έτη το 2022 και τα 15 έτη το 2023, αλλαγές θα γίνουν και στα πρωταθλήματα WSSP300 και WSSP. Στα τελευταία, το όριο ηλικίας θα αυξηθεί από τα 15 στα 16 έτη και μετά στα 18 έτη, για το 2022 και 2023 αντίστοιχα για την SSP300 και στα 18 έτη από το 2023, για τα WSSP. Παράλληλα, από το 2023 και μετά, όλα τα Talent Cups υπό την αιγίδα της FIM, θα έχουν ελάχιστο όριο ηλικίας τα 14 έτη.
 

Λιγότερες συμμετοχές στις μικρές κατηγορίες

Σύμφωνα με τις αλλαγές που έγιναν, ο μέγιστος αριθμός αναβατών που θα εκκινούν στο grid όλων των talent cups θα είναι 30, ενώ στο πρωτάθλημα FIM CEV Moto3, θα είναι 32. Οι περισσότεροι αναβάτες που θα μπορούν να πάρουν μέρος στους αγώνες της WSSP300 κατηγορίας θα είναι επίσης 32.
 

Καλύτερος εξοπλισμός ασφαλείας και καλύτερες προειδοποιήσεις

Από το 2022, οι φόρμες αναβάτη όλων των συμμετεχόντων σε πρωταθλήματα sprint της FIM, θα πρέπει να εξοπλίζονται με αερόσακο. Ακόμα, οι προμηθευτές του εξοπλισμού ασφαλείας πραγματοποίησαν ήδη συνάντηση με την FIM και την Dorna, στην οποία συζητήθηκε η αναζήτηση καλύτερων τεχνικών λύσεων για την προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο αναβάτη ή μοτοσυκλέτα, στην περιοχή του λαιμού και του στήθους. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι αναφέρθηκε η πρόθεση δημιουργίας καλύτερης επικοινωνίας εντός πίστας σε περίπτωση πτώσης αναβάτη ή συμβάντος. Οι πρώτες δοκιμές ενός νέου συστήματος για αυτό θα ξεκινήσουν το 2022.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »