Το SEAT MO, διευρύνει τη γκάμα του, με δύο νέες εκδόσεις. Το 125 Performance αλλά και το MO 50, βάζουν τη SEAT ακόμη πιο δυνατά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, δίνοντας σου σοβαρούς λόγους για να αφήσεις το αυτοκίνητο στο γκαράζ.
Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το SEAT MO 125 Performance
Η SEAT με το MΟ 125 έκανε τα πρώτα της βήματα και στον χώρο των δύο τροχών, μπαίνοντας κατευθείαν στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία, σε αυτή που αμφισβητεί ευθέως τα βενζινοκίνητα 125άρια. Με δυνατό κινητήρα 7000W, αποσπώμενη-τροχήλατη μπαταρία, αλλά και τελική ταχύτητα 95 χλμ/ώρα, το ΜΟ 125 είναι ιδανικό για το αστικό περιβάλλον, όμως η ισπανική εταιρία αποφάσισε να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητές του με το MO 125 Performance. Ένα μοντέλο που μας συστήθηκε μαζί με δύο ρεκόρ Guiness, καθώς στο πρόγραμμα δοκιμών του κατάφερε να καλύψει στην πίστα της Zuera τη μεγαλύτερη απόσταση για ηλεκτρικό μέσα σε 24 ώρες. Το πρώτο ρεκόρ επετεύχθη διανύοντας 1.430 χλμ με διαφορετικούς αναβάτες στη σέλα του (σε μορφή σκυταλοδρομίας), ενώ την επόμενη μέρα κάλυψε ακόμη 1.158 χλμ. με έναν αναβάτη, κατακτώντας ακόμη ένα ρεκόρ. Που διαφέρει όμως από το "απλό" MO 125 ; Για να το διαπιστώσουμε ταξιδέψαμε μέχρι τη Βαρκελώνη, στην Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου μοντέλου.
Η κορυφαία έκδοση του SEAT MO 125
7500 Watt, 105 χλμ. / ώρα τελική και 133 χιλιόμετρα αυτονομία
Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins και πιρούνι διά χειρός Adreani
Wave δίσκοι της Galfer και CBS
Διαθέσιμο και σε έκδοση MO 50 με απόδοση 4000 Watt και 172 χιλιόμετρα αυτονομία.
Κοστίζει παραπάνω από τα καλά 125άρια, αλλά γλιτώνεις τέλη, ακριβά service και την «χρυσή» βενζίνη. Αξίζει να το προτιμήσεις;