Πιστή στην παράδοση, η V85TT κινείται χάρη σε έναν εγκάρσια τοποθετημένο δικύλινδρο αερόψυκτο V κινητήρα 90 μοιρών με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορεί να είναι γνωστά ειδικά στους fun της Moto Guzzi, όμως ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι νέος και ο πιο σύγχρονος από την γκάμα της εταιρίας. Από τα 853 κυβικά του αποδίδει 80 ίππους στις 7.750 σ.α.λ και 8,1 kgm ροπής με το 90% διαθέσιμο από τις 3.750 σ.α.λ. Για να επιτευχθεί αυτό, συναντάμε εκτεταμένες αλλαγές που ξεκινούν από το κάτω μέρος με επανασχεδιασμένο στρόφαλο και μπιέλες για μείωση του βάρους και των κραδασμών, συνεχίζονται στους νέους χαμηλότερους κυλίνδρους και τα νέα ελαφρύτερα πιστόνια και ολοκληρώνονται στις κεφαλές που χρησιμοποιούν ελαφριά υλικά όπως το τιτάνιο για τις βαλβίδες εισαγωγής.
Το κάρτερ είναι ημίξηρο, ενώ νέο είναι και το σύστημα λίπανσης με δύο αντλίες λαδιού. Υπεύθυνο για την σωστή λειτουργία όλων τον παραπάνω είναι το σώμα ψεκασμού 52χιλ και το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire που παρέχει 3 χαρτογραφήσεις (Rain, Road, Off-Road) διαφορετικές ως προς την απόκριση του γκαζιού και traction control, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται με άξονα (η V85TT είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα αυτού του κυβισμού που υιοθετεί μια τέτοια λύση). Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο, διαθέτει νέα κλιμάκωση και συνεργάζεται με ανασχεδιασμένο-ενισχυμένο συμπλέκτη.
Πολυ όμορφο μηχανακι.παρα πολυ...