Ακόμα ένα ξεχωριστό στοιχείο πάνω στη V85TT είναι ο άξονας μετάδοσης, καθώς είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα στα μεσαία Adventure που υιοθετεί αυτή τη λύση.

Όταν κινηθείς γρήγορα θα εκτιμήσεις δεόντως τα φρένα της Brembo και το ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ της Kayaba.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

Χτισμένο με τον κινητήρα ενεργό μέλος του, το πλαίσιο της V85TT είναι εντελώς νέο και αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες οι οποίοι ενισχύονται από αλουμινένιες πλάκες στο κάτω μέρος, εκεί που φιλοξενούνται τα μαρσπιέ οδηγού-συνεπιβάτη. Σχεδιάστηκε με στόχο να συμβάλλει στο μικρό βάρος (229 κιλά με πλήρη υγρά) χωρίς να υστερεί σε αντοχή και ακαμψία. Χάρη στον μικρό όγκο του κινητήρα, τοποθετήθηκε μακρύ αλουμινένιο-ασύμμετρο ψαλίδι για μεγαλύτερη σταθερότητα, το οποίο στην δεξιά πλευρά φιλοξενεί τον άξονα της μετάδοσης και το αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης, επαναφοράς και διαδρομή 170χιλ. Ακριβώς την ίδια διαδρομή και ρυθμίσεις διαθέτει και το ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ, ενώ η απόσταση του κινητήρα από το έδαφος ανέρχεται στα 210χιλ. για εκτός δρόμου χρήση. 

Στον τομέα των φρένων η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με δίσκους 320 χιλ και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά, δίσκο 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω και σύστημα ABS από την Continental το οποίο απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό στο Off-Road mode. Όπως προαναφέραμε οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 και 17 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ τα ελαστικά διαφέρουν ανάμεσα στα  Metzeler Tourance Next και τα Michelin Anakee Adventure που διαθέτουν οι δίχρωμες μοτοσυκλέτες για περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ