|
Honda Integra |
Suzuki Burgman 650 |
Yamaha TMAX |
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
638 |
530 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
77X80 |
75,5x71,3 |
68x73 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
11,2 |
10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
54/6.250 |
56/7.000 |
46/6.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/4.750 |
6,32/5.000 |
5,33 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λτ.) |
14,1 |
15 |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,6 |
5,2 |
5,6 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
237 |
277 |
222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
185 |
188 |
180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
|
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι, 41
χλστ. |
Ανεστραμμένο, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
110 |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
120 |
100 |
116 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 320, 2Ε, ABS |
2Δ, 260 2Ε, ABS |
2Δ, 267, 4E, 267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240, 1Ε, ABS |
Δ, 250, 2Ε, ABS |
Δ, 282, 2Ε |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
120/70-15΄΄ |
120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π |
160/60-17΄΄ |
160/60-14΄΄ |
160/60-15΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.195 |
2.265 |
2.200 |
Πλάτος
(τιμόνι-χλστ.) |
810 |
810 |
775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.525 |
1.585 |
1.580 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
760 |
800 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν / Ν |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Υ |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Y |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Y |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/ Ν |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Α/Δ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Y |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Ν/Υ |
Ν/Υ |
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Θα δούλευε στην Ελλάδα μια εφαρμογή που «καρφώνει» τους παραβάτες;
Για να ευχαριστηθείς εσύ ενοχλείς τους γύρω σου;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr