BMW R 1300 GS- Test
BMW R 1300 GS- Test
BMW R 1300 GS- Test
BMW R 1300 GS- Test
BMW R 1300 GS- Test
BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test
  • BMW R 1300 GS- Test

BMW R 1300 GS- Test

Εξελίσσοντας τη χρυσή παρακαταθήκη του Boxer κινητήρα και προσθέτοντας ρηξικέλευθη τεχνολογία και σχεδίαση, η ολοκαίνουρια από όλες τις απόψεις, R 1300 GS, γράφει την επόμενη χρυσή σελίδα στον τόμο των adventure μοτοσυκλετών της BMW.

Τιμή: Από 20.690 ευρώ  / Έκδοση δοκιμής: 27.510 ευρώ

+: Κινητήρας, φρένα, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
-: Μενού οθόνης

Έχοντας ήδη πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο GS στα 43 χρόνια ιστορίας του, η BMW έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά τη συνταγή γύρω από την κατασκευή ενός επιτυχημένου Gelände/Straße - Sport (γερμανικά: off-road/road-sport) μοντέλου. Όταν έχεις όμως έχεις φτιάξει το δικό σου ξεχωριστό status στην κατηγορία, φαντάζει δύσκολή ή ώρα της ανανέωσης. Όχι για την BMW που έχει δείξει ότι ασπάζεται τις ριζοσπαστικές ιδέες και ξέρει να δημιουργεί νέες τάσεις. Χρειάστηκαν 7 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης και άπειρες εργατοώρες για να καταφέρει η Γερμανική εταιρεία να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως αναβαθμισμένο μοντέλο. Σχεδόν από λευκό χαρτί και διατηρώντας μονάχα από 3 κωδικούς ανταλλακτικών από τον προκάτοχο, με όλα τα υπόλοιπα μέρη να είναι καινούργια. Το R 1250 GS αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας και η σκυτάλη περνάει στο R 1300 GS με το νέο μοντέλο να είναι πιο μίνιμαλ σε διαστάσεις δίνοντας έμφαση στη μεγαλύτερη απόδοση και την καλύτερη συμπεριφορά σε κάθε τερέν.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά