Ξεκάθαρος ο στόχος του σχεδιαστικού τμήματος της BMW να δημιουργήσει κάτι εντελώς σύγχρονο και διαφορετικό με το βλέμμα στο μέλλον. Από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες υπήρξαν διφορούμενες απόψεις για την νέα αισθητική του GS και κυρίως για το μούτρο του που είτε θα αγαπήσεις είτε θα μισήσεις. Η αλήθεια είναι ότι από κοντά το GS δείχνει και είναι όμορφο όμως υπάρχει πάντα και το υποκειμενικό στοιχείο οπότε περί ορέξεως… Μετά από πολλά χρόνια το GS αποχωρίζεται το χαρακτηριστικό ασύμμετρο φανάρι και τη θέση του έχει πάρει ένας κεντρικός προβολέας με 4 LED matrix σε χιαστί διάταξη, που θυμίζει alien predator και αφήνει χώρο για την τοποθέτηση ραντάρ στο επάνω μέρος του. Στην πράξη προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα, χάρη και στην ενσωματωμένη λειτουργία στροφής. Ανανεωμένο είναι και το εμπρός ρύγχος, πιο μυτερό και χαμηλωμένο δίνει μια πιο επιθετική νότα, ενώ τα φλας έχουν μετακομίσει στις χούφτες για καθαρότερη εικόνα. Σίγουρα γίνεσαι πιο άμεσα αντιληπτός, αλλά είναι και πιο εκτεθειμένα σε περίπτωση πτώσης. Αλλαγμένη είναι και η πίσω όψη, με την ουρά να αποχωρίζεται το πίσω φανάρι και τα φλας να παίζουν διπλό ρόλο κάτι που έχουμε ξανά συναντήσει στο S 1000 XR, ενώ ενδιάμεσα τους αναπαύεται ο πομποδέκτης του ραντάρ. Οι συνολικές διαστάσεις του νέου μοντέλου έχουν μειωθεί, χάριν ευχρηστίας και ευελιξίας, με τα πλαϊνά φέρινγκ του κουστουμιού να δημιουργούν μια πιο μαζεμένη και μίνιμαλ εικόνα σε σχέση με τους προκατόχους του, αλλά οι προεξέχοντας κύλινδροι του Boxer συνεχίζουν να αποπνέουν την mucho adventure φιλοσοφία των GS. Ποιοτικά η BMW έχει δώσει τα διαπιστευτήρια της και το GS που αποτελεί βιτρίνα της δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, με εξαιρετική συναρμογή και υφή των υλικών που προσδίδουν τόνους πολυτέλειας στην κατασκευή. Μικρή αφορμή για γκρίνια τα αυτοκόλλητα που δεν έχουν βερνίκι. Αυτονόητη η ύπαρξη πολλών διαφορετικών εκδόσεων σε χρωματισμό και εξοπλισμό, που καλύπτει τις επιθυμητές επιλογές του εκάστοτε αναβάτη.