Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K Boxer, Υ-E/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)  1.300
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 106,5 Χ 73
Συμπίεση (:1) 13,3
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  145/7.750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  15,2/6.500
Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  19
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 6,9
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  "Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ενεργό μέρος "
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τelelever, Dynamic ESA
Διαδρομή (χλστ.)  190
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Paralever, Dunamic ESA
Διαδρομή (χλστ.)  200
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/285, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-19
Ελαστικό Π 170/60-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.215
Πλάτος (χλστ.) 1000
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.518
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850
Βάρος (κιλά)  237
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ν
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

Σελίδα 1BMW R 1300 GS- Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - Αναρτήσεις
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά