+: Κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά, πλαίσιο, ευελιξία -: Αίσθηση πίσω φρένου
(*) Στην τιμή δεν περιλαμβάνονται τα τέλη ταξινόμησης
Σπάνια να σε εντυπωσιάσει χωρίς να το περιμένεις μια μοτοσικλέτα στις μέρες μας... Σίγουρα ένα superbike με 200+ άλογα είναι εντυπωσιακό, αλλά είσαι “υποψιασμένος” όταν πας να το οδηγήσεις, περιμένεις εξωφρενικό γκάζι και ακαδημαϊκού επιπέδου στρίψιμο. Από ένα naked 300 κ.εκ. όπως το BN 302 της Benelli δεν περιμένεις όμως να είναι τόσο καλό, σε αιφνιδιάζει και σε εκπλήσσει ευχάριστα!
Το BN 302 παρουσιάστηκε επισήμως στο Μιλάνο το 2014, μαζί με άλλα μοντέλα της Benelli, που υπό την σκέπη του κολοσσού Group Qianjiang, μπαίνει στη νέα εποχή της. Η αλήθεια είναι ότι το ενδιαφέρον μας πάντα εστιαζόταν στα «μεγάλα» μοντέλα του ιταλικού οίκου, στο TRE-K και στο TNT-R, ενώ πιο πρόσφατα τα Leoncino, TNT 750 και TRK 502 ήταν αυτά που αναζωπύρωσαν τη σχέση μας με την Benelli, σε δημοσιογραφικό επίπεδο. Να, όμως, που το BN 302 ήταν το μοντέλο που μας διατέθηκε πρώτο για δοκιμή από τη γνωστή εν Ελλάδι αντιπρόσωπο της Benelli, MOTOWAY ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΜΠΡΑΝΗΣ ΑΕ… για να είμαστε ειλικρινείς, με τόσα 1000άρια + που έχουν περάσει από τα χέρια μας τον τελευταίο καιρό, η προοπτική δοκιμής σε ένα 300άρι, δεν μας προκάλεσε και τρελό ενθουσιασμό. Το BN 302, όμως, θα μας άλλαζε γρήγορα τη γνώμη…
@νεκτάριος Με τι χρήματα;; 😁😁😁
παρτε το !!!!