Πολύ καλά σεταρισμένο έρχεται το USD πιρούνι 41 χλστ. από το εργοστάσιο. “Λαλίστατο” σε ότι αφορά στην πληροφόρηση, εμπνέει εμπιστοσύνη με το “καλημέρα”. Κανένα πρόβλημα από τα φρένα μπροστά.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Πολύ καλό πακέτο

    Εντυπωσιακό το BN 302 στο πλαίσιο και στα περιφερειακά του! Το ατσάλινο χωροδικτύωμα πείθει ακόμα και… στατικά για την στιβαρότητα του, ενώ γεωμετρικά, είναι αρκετά γρήγορο, ως οφείλει φυσικά, με βάση την κατηγορία που ανήκει το BN 302. Το ψαλίδι, αν και πιο σεμνό χρωματικά εντυπωσιάζει και αυτό, καθώς και gull arm σχεδίαση έχει και αποτελεί την νοητή συνέχεια του πλαισίου, όντας κατασκευασμένο από παρόμοιους σωλήνες κυκλικής διατομής, κατάλληλα μορφοποιημένους. 

    Στην δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας δεσπόζει το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, που είναι έκκεντρα τοποθετημένο και στηρίζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι. Ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ εντύπωση προκαλεί η μικρή του διαδρομή, στα 46 χλστ. Στα της μπροστινής ανάρτησης τώρα, το BN 302 εξοπλίζεται με ένα USD τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. ωφέλιμης διαδρομής 135 χλστ., ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο "wave" δίσκοι διαμέτρου 260 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Πίσω, συναντάμε μόνο, επίσης "wave" δίσκο, διαμέτρου 240 χλστ., που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. 

    Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από σύστημα ABS, το οποίο στην μοτοσικλέτα της δοκιμής είχε διακόπτη απενεργοποίησης, ωστόσο αυτή η option δεν θα είναι διαθέσιμη στα μοντέλα που θα διατεθούν προς πώληση στη συνέχεια, καθώς δεν συμμορφώνεται με τις Euro4 οδηγίες.