Πολύ καλός ο δικύλινδρος κινητήρας του BN 302. Ουσιαστικά έχει δύο πρόσωπα: ελαστικός και πολιτισμένος σε απόδοση στις χαμηλές, "τσαμπουκάς" μετά τις 7000 σαλ και μέχρι τα κόκκινα. Για τον εκπληκτικό ήχο του είπαμε ε; (το κουράσαμε...)

    Κινητήρας: Ένας δικύλινδρος που νομίζει ότι είναι τετρακύλινδρος

    Δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας του BN 302, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει μια ονομαστική ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000 σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. Αν αυτές οι τιμές σας κάνουν να υποθέτετε ότι είναι πολύστροφος και αποδίδει ψηλά, δεν κάνετε λάθος! 

    Ωστόσο, η απόδοση του είναι πολύ καλή και στις χαμηλομεσαίες, ενώ εντυπωσιάζει με την ελαστικότητα του, όντας ικανός να «σηκώσει» έκτη ταχύτητα από τα 40 χλμ./ώρα, χωρίς ίχνος σκορτσαρίσματος η κομπιάσματος. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός λειτουργεί πολύ καλά, με την απόκριση να είναι άμεση αλλά και ομαλή, ενώ ο ήχος του, είναι μακράν ο καλύτερος στην κατηγορία! Δεν ακούγεται από εξάτμιση αλλά από το φιλτροκούτι, παράγοντας ένα βραχνό ουρλιαχτό που θυμίζει τετρακύλινδρο και σε βάζει στην πρίζα να τον… πατάς στο λαιμό για να ακούς το ΅τραγούδιΆ του! 

    Με την ευστροφία που τον διακρίνει κάτι τέτοιο είναι πολύ εύκολο και σου βγαίνει εντελώς φυσικά, οπότε καταλήγεις να πηγαίνεις παντού τάπα, καθώς σε αυτό βοηθάνε πολύ το πλαίσιο και τα περιφερειακά. Αλλά ας τα εξετάσουμε πιο αναλυτικά όλα αυτά στις παρακάτω γραμμές…