Benelli RCX 185: Το μόνο παπί με Upside-Down πιρούνι, γιατί έχει σημασία;
|
![Benelli RCX 185: Το μόνο παπί με Upside-Down πιρούνι, γιατί έχει σημασία; Benelli RCX 185: Το μόνο παπί με Upside-Down πιρούνι, γιατί έχει σημασία;](/jpg/MTR/390/NEWS/RCX18514220251.jpg)
- Οδηγική συμπεριφορά που θυμίζει μοτοσυκλέτα με αυξημένη ακαμψία
- «Δυνατές» επιδόσεις με τα καλύτερα φρένα και ρεπρίζ στην κατηγορία
- Ντροπιάζει 125άρες μοτοσυκλέτες με κατανάλωση στα μόλις 2,4λ/100χλμ
- Λεπτή σιλουέτα, σπορ-κομψός σχεδιασμός και τιμή στα 2.985 ευρώ
BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!
Οδηγική συμπεριφορά που θυμίζει μοτοσυκλέτα με αυξημένη ακαμψία
Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει τις μικρές μοτοσυκλέτες από τα παπιά; Έχουν συμπλέκτη, προσφέροντας μία πιο έντονη "σύνδεση" μοτοσυκλέτας και αναβάτη, ενώ χάρη στο στήσιμο και τους τροχούς τους, είναι πιο ασφαλείς και φρενάρουν καλύτερα. Η Benelli όμως σε βάζει πάλι στην πρίζα για παπί, με το RCX 185 που παντρεύει παπί με μοτοσυκλέτα, σε ένα ασφαλές σύνολο με στιβαρό «πάτημα». Το πάτημα λοιπόν, για το οποίο φροντίζουν τα πιο φαρδιά ελαστικά 70 και 110χλστ εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και το σχετικά άκαμπτο πλαίσιό του, του δίνουν μοναδικά χαρακτηριστικά οδηγικής συμπεριφοράς στην κατηγορία του. Είναι το μόνο παπί με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και αυτό του δίνει κάποια πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα.
Χάρη στην αυξημένη ακαμψία στρέψης που προσφέρουν τα πιο "χοντρά" καλάμια επάνω, υπάρχουν μικρότερες παραμορφώσεις κατά την οδήγηση, ακόμα και σε συνθήκες μεγάλης καταπόνησης. Έτσι λοιπόν, έχουμε ένα παπί με οδηγικά χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας, που προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη και του εμπνέει εμπιστοσύνη όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί. Παράλληλα, έχει και μικρότερη μη αναρτώμενη μάζα (η μάζα που δεν υποστηρίζεται από το πιρούνι), στοιχείο που επίσης βελτιώνει την σβελτάδα του στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η διαδρομή του πιρουνιού είναι στα 88 χιλιοστά, ενώ πίσω τοποθετείται ένα monoshock αμορτισέρ με 27χλστ διαδρομή εμβόλου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση.
Οδηγική συμπεριφορά που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα.
«Δυνατές» επιδόσεις με τα καλύτερα φρένα και ρεπρίζ στην κατηγορία
Το Benelli RCX 185 είναι ένα παπί με χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στα λόγια όσο και στην πράξη. Εξοπλισμένο με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 174cc, αποδίδει 17,8 άλογα στις 9.500 σαλ και 15,2 Nm στις 6.000 σαλ, ενώ συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη και όχι ημι-αυτόματο κιβώτιο όπως τα παραδοσιακά παπιά. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, επιβεβαιώνοντας τον χαρακτηρισμό του ως ένα σπορ παπί. Στις μετρήσεις μας, ολοκλήρωσε το 0-80χλμ/ω σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, πιο γρήγορα από πολλές μικρές μοτοσυκλέτες και οποιοδήποτε 200άρι scooter, ενώ για την ρεπρίζ 40-80 με 3η χρειάστηκε 6 δευτερόλεπτα, κάτι που σημαίνει ότι προσφέρει ασφάλεια και στην προσπέραση. Οι εκκινήσεις από τα φανάρια είναι επίσης σβέλτες με το RCX να χρειάζεται 3,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 50. Είναι κορυφαίο στην κατηγορία του στο φρενάρισμα, αφού ακινητοποιείται από τα 80χλμ/ω σε μόλις 32 μέτρα, ένα νούμερο που κοντράρει μοτοσυκλέτες και scooter στα 200-250cc. Στην σταθερότητά του κατά την πέδηση, συνδράμει και το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, χάρη στο οποίο ο αναβάτης αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά με την ακριβή αίσθηση που του μεταφέρει και μπορεί να πιέσει περισσότερο. Διαθέτει ένα υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός με δίσκο-μαργαρίτα 240χλστ και δαγκάνα 2 εμβόλων και ένα δίσκο 220χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ την πέδηση επιβλέπει και δικάναλη μονάδα ABS, που θα φροντίσει για το ασφαλέστερο δυνατό φρενάρισμα.
Τελικό που θυμίζει μοτοσυκλέτα με φορά προς τα επάνω και ο κινητήρας 174cc με απόδοση 17,8 ίππων
Ντροπιάζει 125άρες μοτοσυκλέτες με κατανάλωση στα μόλις 2,4λ/100χλμ
Σαν παπί, το RCX 185 παραμένει πιστό στις καταβολές του και είναι εξαιρετικά οικονομικό. Έτσι εκτός από χαμηλή τιμή, έχει και την χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία του, στα μόλις 2,4λ/100χλμ, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στην δοκιμή του μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι με κινητήρα 174cc πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση από όλες σχεδόν τις μοτοσυκλέτες 125 κυβικών εκατοστών, αλλά και πολλά A1 scooter (όντας μάλιστα στην Α2 κατηγορία διπλωμάτων), κάτι που οφείλεται εν μέρει και στο χαμηλό του βάρος, που ανέρχεται στα 130 κιλά περίπου, πλήρες υγρών. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού MT05 της Delphi, διαχειρίζεται εξαιρετικά το μίγμα καυσίμου, ενώ ακόμα και η καλή αεροδυναμική του παίζει ρόλο στην βελτίωση της κατανάλωσης σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Έτσι με το ρεζερβουάρ 4,8 λίτρων, πετυχαίνει αυτονομία κοντά στα 200 χιλιόμετρα, που είναι υπεραρκετή για την κατηγορία και θα σου επιτρέψει να φτάσεις σε κάθε άκρη της πόλης. Με αυτή την κατανάλωση λοιπόν, το Benelli RCX 185 είναι ιδανικό και για διανομείς, δίνοντάς τους αυτή την παραπάνω ώθηση που προσφέρουν τα κυβικά και η έξτρα δύναμη, ασφαλές φρενάρισμα και εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά.
Ο συμπλέκτης θα σου επιτρέψει να "παίξεις" και λίγο παραπάνω...
Λεπτή σιλουέτα, σπορ-κομψός σχεδιασμός και τιμή στα 2.985 ευρώ
Το Benelli RCX 185, έχει άκρως αθλητική και επιθετική εμφάνιση, με σχεδιασμό βγαλμένο κατευθείαν από το σχεδιαστικό τμήμα της Benelli στο Pesaro της Ιταλίας και από Ιταλό σχεδιαστή. Με λεπτή σιλουέτα χωρίς χοντροκομμένα πλαστικά, μία αγριεμένη έκφραση στο μούτρο χάρη στον κεντρικό αεραγωγό και τους LED προβολείς που θυμίζουν μάτια και κομψό σχήμα εξάτμισης που καταλήγει ψηλά σε στυλ μοτοσυκλέτας, θα σαγηνέψει αναβάτες κάθε ηλικίας. Η ανεμπόδιστη εικόνα της μυτερής ουράς (χάρη στο monoshock αμορτισέρ) που παραπέμπει σε street μοντέλο και οι κομψοί τροχοί αλουμινίου με 6 ακτίνες ολοκληρώνουν την σπορ εικόνα του. Οι χρωματισμοί του, έχουν μελετηθεί εκτενώς με αυτούς που χρησιμοποιούν το λευκό και το μαύρο ως βάση να έχουν κόκκινες λεπτομέρειες στις ζάντες και ο άκρως ελκυστικός ασημί-fluo χρωματισμός να αποκτά έντονο πράσινο (fluo) λεπτομέρειες. Οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 70/90-17 εμπρός και 110/70-17 πίσω και το πλάτος του ανέρχεται στα 675χλστ μόλις, τεκμήριο για τις αστείρευτες δυνατότητες διήθησης που σου προσφέρει το ευέλικτο αυτό σύνολο. Με τιμή στα 2.985 ευρώ το Benelli RCX 185 είναι υπερ-παπί, με υψηλή ποιότητα κατασκευής, μοτοσυκλετιστικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση, αξιοζήλευτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα.
Σπορ και κοψός σχεδιασμός, μονδαικός για την κατηγορία