LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το πρώτο εργοστασιακό SSV με Turbo, και απόδοση 121 αλόγων από τον V2 της Rotax των 1000κ.εκ.!

Συντηρητικοί οι τεχνικοί της Can-Am με την απόδοση του Turbo, αναζητώντας τη μέγιστη αξιοπιστία. Παρόλα αυτά, είναι το ισχυρότερο SSV της αγοράς.

Can-Am Maverick X ds Turbo, 121Hp!

Μπορεί να περιμένουμε τη νέα Kawasaki Ninja H2, που θα επαναενώσει Turbo και μοτοσικλέτα, όμως και στα Side by Side vehicles είχαμε ανάλογη εξέλιξη, αφού η Can-Am παρουσίασε το νέο Maverick X ds Turbo, με 121 άλογα!

 
Μιλάμε για ένα πλήρως εργοστασιακό Turbo SSV μοντέλο, το πρώτο στην ιστορία της κατηγορίας!

Το Can-Am Maverick X ds 1000R Turbo είναι ένα πραγματικό ΚΤΗΝΟΣ, αφού φοράει ένα υγρόψυκτο V2 κινητήρα 976 κυβικών εκατοστών της Rotax, με εκκεντροφόρο επικεφαλής, 8 βαλβίδες, υπερσυμπιεστή και intercooler, και απόδοση 121 αλόγων! Η αυτόματη μετάδοση με CVT είναι ενισχυμένη, για την έξτρα απόδοση του Turbo, το οποίο σημειώστε είναι αρκετά συντηρητικά ρυθμισμένο, καθώς στην έκδοση δίχως αυτό, το Maverick αποδίδει 101 άλογα. 

Ένα ακόμη ιδιαίτερο καλούδι του Turbo SSV της Can-Am είναι το ride by wire γκάζι που διαθέτει σύστημα Intelligent Throttle Control, που αναγνωρίζει τις έντονες ανωμαλίες, και φιλτράρει το γκάζι, ώστε να έχετε ομαλή τροφοδοσία, ακόμη κι αν το πόδι του γκαζιού αναπηδάει σαν τρελό πάνω στο πεντάλ!

Φυσικά στο Maverick θα βρείτε τα κορυφαία περιφερειακά της αγοράς, όπως οι αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών της FOX (ανεξάρτητες αναρτήσεις και για τους 4 τροχούς), ζάντες 14 ιντσών με ελαστικά Maxxis Bighorn 28 ιντσών, και... ρυθμιζόμενη υποβοήθηση τιμονιού σε 3 θέσεις!

Δείτε το βίντεο, και απολαύστε το πρώτο εργοστασικό Turbo SSV να πηγαίνει τέρμα γκάζι στην έρημο και σε δασικούς δρόμους, κόντρα στον ανταγωνισμό (τα συνηθίζουν τέτοια συγκριτικά βίντεο οι Αμερικάνοι), φυσικά διαλύοντας τους αντιπάλους του.

 

??? ??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ