Όσο το Caponord κινείται σε ευθεία, είναι εξαιρετικά άνετο και οι αναρτήσεις καταπίνουν σχεδόν κάθε κακοτεχνία του δρόμου. Στην πόλη κάνουν απίστευτη δουλειά και σε αυτό το περιβάλλον η ιταλική μοτοσικλέτα παρουσιάζεται πολύ εύκολη στις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Μόνο αρνητικό οι μεγάλες ποσότητες θερμότητας που φτάνουν στον αναβάτη από το δικύλινδρο κινητήρα. Στην εθνική η ζελατίνα πρέπει να μένει πάντα στην ψηλότερη θέση της για να προσφέρει καλή κάλυψη σε ταχύτητες ταξιδιού. Ένα στοιχείο της συμπεριφοράς του Caponord σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 220 χλμ./ώρα είναι οι ταλαντώσεις που παρουσιάζει, οι οποίες αν και δεν γίνονται ποτέ επικίνδυνες απαιτούν από τον αναβάτη να βρίσκεται σε εγρήγορση. Το παραπάνω βέβαια ισχύει μόνο στην ευθεία γιατί στις καμπές του αυτοκινητόδρομου το Capo είναι ακλόνητο, λόγω του ότι αναλλαμβάνουν οι ημιενεργητικές αναρτήσεις «δουλειά». Σε δρόμους με στροφές, το Capo στρίβει πολύ γρήγορα αλλά και διασκεδαστικά, προσφέροντας παράλληλα και πολύ καλή πληροφόρηση στον αναβάτη του.