LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πάρα πολύ καλά αναρτήσεις και φρένα, με τα δεύτερα, να έχουν και τη συνδρομή ενός εκπληκτικού ABS, ως δικλείδα ασφαλείας.

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Στα πρότυπα μοτοσυκλετών

Από...γεννησιμιού τους τα “C650” της BMW, υιοθέτησαν μια κατασκευαστική δομή πολύ πιο κοντά σε αυτή των μοτοσικλετών, παρά σε αυτή των scooter. Κινητήρας που αποτελεί μέρος του ατσάλινου πλαισίου, με σχεδόν οριζόντια διατεταγμένους κυλίνδρους, στην θέση που τον βρίσκουμε στις περισσότερες μοτοσικλέτες και στιβαρό “μονόμπρατσο” αλουμινένιο ψαλίδι που ενσωματώνει και την τελική μετάδοση με αλυσίδα (που να αντέξει ο ιμάντας; ) σε μπάνιο λαδιού. Πολύ απλά, δεν γινόταν αλλιώς, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ιπποδύναμη, κιλά και τα φορτία που πρέπει γενικά να διαχειριστούν. Στο ίδιο μήκος κύματος αναρτήσεις και φρένα, που δεν έχουν επιλεχθεί και τοποθετηθεί απλά από ανάγκη και υποχρέωση αλλά αποτελούνται από σοβαρότατες μονάδες: USD πιρούνι διαμέτρου 40 χλστ και διπλοί δίσκοι 270 χλστ. μπροστά, μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο και δίσκος 270 χλστ. πίσω.  

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ