Εργονομικά, η εικόνα είναι γνωστή από το Γερμανικό διδυμάκι 850. Το 15 λίτρο ρεζερβουάρ βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό και συναινεί στην ομοιόμορφη κατανομή του βάρους. Το ίδιο ισχύει και για το τελικό που μετακόμισε στη δεξιά πλευρά, για να διευκολύνει τον αναβάτη να χειριστεί τη μοτοσυκλέτα στατικά, καθώς η αριστερή πλευρά είναι πιο συνηθισμένη για τέτοιες περιπτώσεις. Η σέλα είναι χαμηλότερη, στα 815 χιλιοστά, δίνοντας ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος και αυξάνοντας κατακόρυφα την ευχρηστία του F 750. Παράλληλα, εξακολουθεί να προσφέρει τόνους άνεσης και στους δύο επιβαίνοντες και ξεκούραστη παραμονή, πάνω στο πλούσιο αφρώδες της.
Οι ηλεκτρικές ευκολίες που συνοδεύουν το όνομα GS, δίνουν και εδώ το παρών, καθώς το 750 δεν υπολείπεται ούτε σε διαθέσιμο εξοπλισμό. Το σύστημα Connectivity προσφέρει δυνατότητα για πλοήγηση, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ακρόαση μουσικής, σε συνδυασμό με μια άκρως εντυπωσιακή έγχρωμη ψηφιακή οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Το χειρισμό έχει αναλάβει το multi-controller, ενώ οι επιμέρους διακόπτες προσφέρουν άμεση εξοικείωση στον αναβάτη. Το keyless ride σε αφήνει να εκκινήσεις, έχοντας το κλειδί στην τσέπη. Το μόνο μου παράπονο έχει να κάνει με την κοντή ζελατίνα. Το F 750, μπορεί να πλασάρεται ως adventure μοντέλο, όμως την περισσότερη ζωή του θα την περάσει στην άσφαλτο και ως εκ τούτου μια μεγαλύτερη ζελατίνα θα βοηθούσε περισσότερο στην προστασία από τον αέρα, στις υψηλότερες ταχύτητες.