Η BMW παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνο τα πλήρως ανανεωμένα μεσαίου κυβισμού F750 GS και F850 GS.
Η τακτική της εταιρείας να υιοθετεί διαφορετικό όνομα για τα δύο μοντέλα, παρά το γεγονός ότι έχουν ίδιας χωρητικότητας κινητήρες, συνεχίζεται και σε αυτή τη γενιά. Ο κυβισμός τους έχει αυξηθεί από τα 798 στα 853 κυβικά εκατοστά, κάτι που οδηγεί και σε αύξηση της ισχύος από τους 75 στους 77 ίππους για το F750 GS και από τους 85 στους 95 για το F850 GS. Η ροπή έχει και αυτή μεγαλώσει στα 8,4 και στα 9,3 κιλά για το F750 GS και το F850 GS αντίστοιχα. Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα ως ενεργό μέρος του. Τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται στον τομέα των αναρτήσεων με το 850 να χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, ενώ το 750 ένα τηλεσκοπικό 41 χιλιοστών. Το ψαλίδι είναι αλουμινίου και στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχουν και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ESA.
Για την ασφάλεια του αναβάτη φροντίζουν το στάνταρ traction control και το ABS, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο χαρτογραφήσεων Rain και Road. Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει μια TFT οθόνη,όμοια με του R1200 GS Adventure και το σύστημα «intelligent emergency call function», που ειδοποιεί αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος.
Οι τροχοί του F750 GS είναι από αλουμίνιο με 19 ιντσών τροχό μπροστά, ενώ αυτοί του F850 GS είναι με ακτίνες και ο μπροστινός έχει διάμετρο 21 ιντσών για μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες, οι οποίες ενισχύονται και από τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων. Η θέση του ρεζερβουάρ έχει αλλάξει με στόχο την καλύτερη κατανομή του βάρους. Τέλος, τα φρένα τους αποτελούνται από δύο δίσκους 305 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 265 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.