Με τον καιρό, τείνω να καταλήξω ότι η μεσαία κατηγορία περιλαμβάνει τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές. Εντάξει, δεν έχει την απόδοση που βάζει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τα extreme χαρακτηριστικά που συνοδεύουν τα μεγαθήρια των 1000+ λίτρων. Θα μου πείτε τότε, τι το ξεχωριστό έχουν; Κάνουν τα πάντα ικανοποιητικά και το κυριότερο χωρίς κόπο! Και αυτό είναι τελικά που μετράει, όταν μιλάμε για all day και all time χρήση. Έχοντας πρόσφατα οδηγήσει και το εταίρο πλήρως ανανεωμένο μοντέλο της σειράς GS, το F 850, μπόρεσα να καταλήξω σε πιο σαφή συμπεράσματα. Το F750GS είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο με το F850GS, αλλά με μικρές παραλλαγές, καθώς εστιάζει περισσότερο στις ασφάλτινες δυνατότητες.
Αρκετά στοιχεία ήταν αυτά που μου τράβηξαν την προσοχή κατά την οδήγηση, αλλά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι η χαρακτηριστική ευελιξία του μοντέλου σε κάθε πεδίο χρήσης. Στον αστικό ιστό είναι απλά εθιστικό. Κάτι η μαζεμένη σιλουέτα ιδανική για στενόχωρες καταστάσεις, κάτι η άνετη σέλα με το χαμηλό ύψος που βοηθάει σε επιτόπιες μανούβρες και κάνει το 750 απόλυτα διαχειρίσιμο, πρόσθεσε και την ανάλαφρη αίσθηση και την γρήγορη γεωμετρία και έχεις μπροστά σου μια μοτοσυκλέτα που θα απολαμβάνεις σε καθημερινή βάση. Το 750 εξασκεί commuting καθήκοντα απροβλημάτιστα, καθώς ελίσσεται και αλλάζει κατευθύνσεις, με ρυθμό που θυμίζουν μεγάλο παπί. Παράλληλα διψάει για εξορμήσεις εκτός των τειχών. Ο αναβάτης απολαμβάνει άψογη ποιότητα κύλισης και σταθερότητα μέχρι και την τελική των 190+ χιλιομέτρων. Το μικρό βουητό από τους στροβιλισμούς του αέρα και την κοντή ζελατίνα, που εμφανίζεται γύρω στα 80 χιλιόμετρα, δεν καθίσταται ενοχλητικό. Σε δρόμο με στροφές, γλιστράει αέρινα, προϊόν του καλοζυγισμένου πλαισίου και τα 224 κιλά που αναγράφονται στα χαρτιά, απλά δεν υπάρχουν.
Αν και λιγότερο προσανατολισμένο στο χώμα συγκριτικά με το 850, θα καταφέρει να δείξει την περιπετειώδη πλευρά του, απόρροια των GS γονιδίων του. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και δεν μεταφέρει κραδασμούς. Μόνο ψηλά μετά τις 6000 θα φανεί η διαφορά σε σχέση με το F 850, ενώ καταναλώνει και λιγότερο καύσιμο, με την μέση τιμή των 6,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα να πέφτει, αν δεν το πιέζεις. Το πακέτο αναρτήσεων - φρένων μεταφέρει την απαιτούμενη εμπιστοσύνη στον αναβάτη σε συνθήκες πίεσης, ενώ μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να σε μεταφέρουν ατσαλάκωτο ακόμα και μετά από πολύωρο ταξίδι. Η αίσθηση που αποκομίζεις όταν οδηγείς το F 750, είναι ότι δεν θέλεις να κατέβεις από τη σέλα του.