Μπορεί να έχει μπολιαστεί με σπορ στοιχεία, όμως το RS διεκπεραιώνει τον τουριστικό του ρόλο με απόλυτη επιτυχία, χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει. Πάνω στην φαρδιά και άνετη σέλα, ο οδηγός θα περάσει ξεκούραστες ώρες διαμονής, απόρροια του πλούσιου αφρώδους υλικού που περιέχει. Το ύψος της στα 820 χιλιοστά του εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Καμία παραχώρηση και στο τμήμα που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Σε συνδυασμό με τις μεγάλες χειρολαβές και την ξεκούραστη γωνία για τα πόδια, θα απολαύσει την συγκατοίκηση. Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς σκυφτή, με τα πόδια να έχουν άπλετο χώρο και τα χέρια να έρχονται κοντά στο τιμόνι. Κατατάσσεται ανάμεσα σε σπορ και τουριστική, σε καμία περίπτωση όμως δεν ξενίζει ούτε δημιουργεί πρόβλημα στον αναβάτη, είτε θέλει να ταξιδέψει είτε θελήσει να το κυνηγήσει.
Οι ευκολίες για τον αναβάτη περιλαμβάνουν εκτός των άλλων, θερμαινόμενες χειρολαβές για τις κρύες διαδρομές, υποδοχή για GPS, Keyless ride για εκκίνηση χωρίς κλειδί, κεντρικό σταντ, σχάρα, βάσεις για βαλίτσες αλλά όχι βαλίτσες. Κακώς, αφού σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα μεγάλων αποστάσεων είναι απαραίτητες. Τέλος, προστατευτική ζελατίνα δύο θέσεων που ρυθμίζεται με το χέρι, αν και θα ήθελα σε αυτό το εύρος τιμής να έχει ηλεκτρική λειτουργία. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο και μια πλευρική παραλληλόγραμμη ψηφιακή οθόνη. Παρόλη την πληρότητα των διαθέσιμων πληροφοριών, ο αναβάτης δυσκολεύεται να ξεχωρίσει τις επιμέρους ενδείξεις και ιδιαίτερα το στροφόμετρο που έχει τη μορφή μικρής μπάρας. Οι διακόπτες έχουν την κλασική διάταξη, που βλέπουμε σε άλλες μοτοσυκλέτες της εταιρίας, όμως θεωρώ ότι οι αυτοί με τον μαύρο χρωματισμό, που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στα πιο πρόσφατα μοντέλα, θα έδιναν μια πιο πολυτελή αίσθηση.