Δοκιμασμένη λύση ο Boxer, καθώς προσφέρει τόνους ροπής από τις χαμηλές στροφές. Δεν διστάζει να επιταχύνει άμεσα το βαρύ κορμί του RS.

To τελικό τονίζει με μαεστρία την χαρακτηριστική νότα του Boxer κινητήρα.

Κινητήρας

Με την κλασική πετυχημένη συνταγή, πορεύτηκε η BMW στην επιλογή του κινητήρα. Ο αερο-υγρόψυκτος δικύλινδρος Boxer των 1170 κυβικών με τους δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής και τον αντικραδασμικό άξονα, βρίσκεται στα στήθη του RS. Η απόδοση έχει παραμείνει στους 125 ίππους στις 7.750σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 12,7 kg-m εμφανίζεται στις 6.500σ.α.λ. Ο αναβατής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα χαρτογράφησης Rain, Road Dynamic και Dynamic Pro, που μεταβάλουν ανάλογα, την απόκριση και την απόδοση του κινητήρα, καθώς και τις λειτουργίες των υπόλοιπων ηλεκτρονικών βοηθημάτων. 

Το Dynamic Traction Control (DTC) όπως το ονομάζει η BMW, αποτρέπει την ολίσθηση του τροχού, όταν μειωθούν τα επιθυμητά επίπεδα πρόσφυσης. Επιπλέον, το quickshifter για τα ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, θα σε βοηθήσει να μειώσεις τους χρόνους σου ή απλώς να ξεκουραστείς από τη χρήση του συμπλέκτη. Ούτε στη μετάδοση είχαμε κάποια μεταβολή, με το εξατάχυτο κιβώτιο να στέλνει μέσω του διαφορικού κίνησης, την ιπποδύναμη στον πίσω τροχό. Η μέση τιμή κατανάλωσης των 6,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα κρίνεται απόλυτα λογική, για την κατηγορία και προσφέρει μεγάλη αυτονομία χάρη στο 18λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμων.