Όταν σου αναθέτουν πολλές αρμοδιότητες, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να μην καταφέρεις να φέρεις εις πέρας μια ή ακόμα και καμία από αυτές. Στην περίπτωση του RS, θέλησα να διαπιστώσω αν μπορεί να ανταπεξέλθει, στον πολύπλευρο ρόλο που πηγάζει από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Αρχικά , μόλις καθίσεις στην υπέρ-άνετη σέλα, θα χρειαστεί να σκύψεις ελαφρώς μέχρι τα χέρια σου να συναντήσουν το τιμόνι. Η θέση οδήγησης είναι ότι πρέπει για παιχνίδι, χωρίς να έχει τα ακραία χαρακτηριστικά των αμιγώς σπορ μοντέλων. Ταυτόχρονα η εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, διευκολύνει το χειρισμό ακόμα και με τη μοτοσυκλέτα σε στάση, Αφού περιεργάζομαι τις ρυθμίσεις των προγραμμάτων ανάρτησης και κινητήρα, με μια μιζιά, δίνω πνοή στον 12άρι Boxer. Η αίσθηση του γνώριμη, καθώς φοριέται σε πολλά μοντέλα της BMW, το θέμα είναι πως συμπράττει με το RS. Το πάτημα στον ελαφρύ συμπλέκτη, διαδέχεται η αλλαγή των ταχυτήτων στο μαλακό και σαφές κιβώτιο.
Καμία έκπληξη όσον αφορά την ελαστικότητα του και την δυνατή αίσθηση της ροπής από χαμηλά, ενώ αν θέλεις να οικονομήσεις επιδόσεις, αρκεί ένα γενναίο άνοιγμα στο γκάζι και το RS θα πεταχτεί μπροστά χωρίς δισταγμό. Το καλοκουρδισμένο σύνολο θα ανταποκριθεί σε όλες τις συνθήκες. Θέλεις πόλη; Δεν είναι ακριβώς στο στοιχείο του, αλλά η εξευγενισμένη του συμπεριφορά θα σε ξελασπώσει ακόμα και σε πυκνό μποτιλιάρισμα. Οι ελιγμοί και οι μετατοπίσεις βάρους είναι σχετικά εύκολη διαδικασία αναλογικά με το βάρος της μοτοσυκλέτας, με μοναδικό αντίμετρο, το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Αποφάσισες να ταξιδέψεις; Ετοιμάσου να απολαύσεις την ποιοτική κύλιση και τον ευχάριστο ταξιδιωτικό χαρακτήρα που καταπίνουν τα χιλιόμετρα, ακούραστα και αβίαστα. Η προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης είναι ικανοποιητική, το cruise control θα ξεκουράσει τον καρπό σου και τα 235 χιλιόμετρα τελικής είναι αρκετά, ώστε να μειώσουν τον χρόνο της επιλεγμένης διαδρομής. Αν η επιλογή σου περιλαμβάνει δρόμο με στροφές; Η γεωμετρία του είναι αργή και οι κοφτερές κινήσεις δεν ανήκουν στο παλμαρέ του, όμως θα διαγράψει σταθερές τροχιές χωρίς τάσεις αποσταθεροποίησης, γεμίζοντας εμπιστοσύνη τον αναβάτη. Συνολικά, η λειτουργία των αναρτήσεων είναι υποδειγματική σε κάθε πεδίο χρήσης και με την δυνατότητα ρύθμισης που σου δίνουν, μπορείς να τις προσαρμόσεις ακριβώς στα μέτρα σου. Πολύ καλή αίσθηση και διάρκεια από το σύστημα πέδησης, με τα φρένα να επιβραδύνουν αρκετά γρήγορα το βαρύ κορμί των 236 κιλών του RS.