Η άποψή μας

    Το RS είναι χαμηλότερο, ευκολότερο στο χειρισμό και περισσότερο σπορ από μια Adventure μοτοσυκλέτα, την ώρα που συνεχίζει να προσφέρει τουριστική άνεση, προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και δυνατότητα φόρτωσης. Ένα σπορ τουριστικό μοντέλο που δεν υπεισέρχεται περισσότερο σε κάποια από τις δύο κατηγορίες. Ακόμα και αν βρεις καλύτερες μοτοσυκλέτες σε κάθε μια από αυτές τις κατηγορίες, θα πρέπει να συγκεντρώσεις τα καλύτερα και πιο δυνατά χαρακτηριστικά και από τις δύο, ώστε να συναγωνιστούν το RS. Χάρισε  άνεση στα ταξίδια σου, τροφοδότησε με αδρεναλίνη τις διαδρομές σου.


    Τύπος 4T, 2K boxer, A-Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 1170
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)101 X 73
    Συμπίεση (:1)12,5:1
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 125/7750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 12,7/6500
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)6.9
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 235
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 45 χιλιοστά
    Διαδρομή (χλστ.) 140
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Paralever μονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.) 140
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/320, 4E, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/276, 2E, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε120/70-17
    Ελαστικό Π180/55-17
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2202
    Πλάτος (χλστ.)925
    Μεταξόνιο (χλστ.)1527
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)820
    Βάρος (κιλά) 235
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.N/N
    Τraction Control / Ρυθμ. N/N
    ΣτροφόμετροN
    Immobilizer N
    Yπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦN/N
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ N
    Χειρολαβές / Σχάρα N/N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N/N