Επιθετική η εμπρός όψη που θυμίζει XR, πιο τουριστικό το πίσω μέρος με σχάρα φόρτωσης και αναμονές για πλαϊνές βαλίτσες.

Επιθετική η εμπρός όψη που θυμίζει XR, πιο τουριστικό το πίσω μέρος με σχάρα φόρτωσης και αναμονές για πλαϊνές βαλίτσες.

Εμφανώς δυναμική, χαρακτηριστική BMW εμφάνιση.

Σχεδίαση – ποιότητα κατασκευής

Αισθητικά το RS έχει συλλέξει στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους, κάτι που συντελεί σε πιο ραφιναρισμένες και εκλεπτυσμένες γραμμές, οι οποίες εναλλάσσονται τεχνηέντως με δυναμικές λεπτομέρειες κατά μήκος της σιλουέτας. Στο εμπρός τμήμα είναι εμφανής η σύνδεση με τα σπορ S 1000RR και S 1000 XR, όπου δεσπόζουν οι διπλοί πολυγωνικοί προβολείς με την ενδιάμεση κάθετη LED στήλη, τα αιχμηρά φέρινγκ και τα χρυσά καλάμια του πιρουνιού. Από εκεί και πίσω η εικόνα είναι διαφορετική, με τον Boxer να ξεπροβάλει επιβλητικά από τα πλαϊνά τμήματα της μοτοσυκλέτας και την φαρδιά ουρά να έχει περισσότερο τουριστικό σχεδιασμό. Όλα τα φωτιστικά σώματα, καθώς και τα προειδοποιητικά φλας είναι τύπου LED. 


Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Βαυαρικής εταιρίας είναι υψηλού επιπέδου και το RS δεν αποτελεί εξαίρεση. Τα κορυφαία υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί , η τυπική Γερμανική συναρμογή χωρίς τριγμούς και η άψογη βαφή, συνθέτουν μια άκρως πολυτελής και ποιοτική κατασκευή.