Το πρώτο χαρακτηριστικό που θα επισημάνετε στο GS είναι το πόσο καλά κρύβει την ταχύτητα με την οποία κινείται. Τα 230 της τελικής είναι ίδια με του προηγούμενου GS, απλώς οι επιταχύνσεις είναι πολύ πιο γεμάτες.
Το GS έρχεται τσαντισμένο, έχει σαφώς μεγαλύτερη δύναμη από το παρελθόν, την οποία μπορεί να αποδώσει ιδιαίτερα βίαια, και απαιτεί σεβασμό.
Όσον αφορά στο χώμα, είμαστε σίγουροι πως οι δυνατότητες του GS είναι σεβαστές, ειδικά αν αλλάξει κανείς ελαστικά, και ρυθμίσει την ανάρτηση στο Enduro Pro (θέλει ειδικό φις), όμως εμείς δοκιμάσαμε μόνο πέρασμα σε βατούς χωματόδρομους (κανένα πρόβλημα), αφού δεν θέλαμε σε καμία περίπτωση να δοκιμάσουμε «ζετέ» ή «αρασέ» σε περίπτωση που το GS ξάπλωνε στα βρύα, για να ξεκουραστεί.
Σε ότι αφορά στο ταξίδι, οι θρυλικές αρετές της οικογένειας των GS έχουν περάσει και στην νέα γενιά, πράγμα που σημαίνει ότι η μορτοσικλέτα είναι ικανή να «ροκανίσει» εκτατοντάδες χιλιόμετρα σε κάθε είδους δρόμους, χωρίς να προβληματίζεται ή να προβληματίζει τους επιβαίνοντες σε αυτή.