Τα κλιπ-ον μην τα φοβάστε. Φορτίζουν λίγο παραπάνω τα χέρια, και δεν χαρίζουν ακριβώς την ίδια όρθια θέση με τα υπόλοιπα παπιά, αλλά δεν κάνουν το Athlete…superbike στον τομέα της άνεσης.
Όρθια κάθεσαι, άντε με λίγες μοίρες παραπάνω κλίση προς τα μπροστά, όμως δεν πρόκειται να πιαστείς λόγω των κλιπ-ον. Παρ’ όλα αυτά, η πρώτη αίσθηση στο τιμόνι είναι όντως πιο βαριά σε σχέση με τα κλασικά παπιά, και χρειάζεται λίγη εξοικείωση -έρχεται μόνη της μετά την πρώτη βόλτα.
Αντίστοιχα, σε ελιγμούς με πολύ χαμηλή ταχύτητα, η ευελιξία δεν είναι ίδια με των παπιών που γνωρίζατε, αλλά ελαφρώς μειωμένη –το Athlete έχει όμως αυξημένη σταθερότητα μόλις ανέβουν τα χιλιόμετρα.
Οι καθρέπτες τώρα είναι ένα θύμα των σχετικά στενών κλιπ-ον, αφού έχουν κοντό στέλεχος και δεν προσφέρουν καλό οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Η σέλα είναι πολύ άνετη για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ υπάρχουν και χειρολαβές για τον τελευταίο.
Το κάλυμμα του ρεζερβουάρ κλειδώνει, ενώ υπάρχει διακόπτης στο πλαϊνό μέρος του Athlete, για τη ρεζέρβα.
Το τσοκ του καρμπιρατέρ βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ το Kawasaki διαθέτει πλάγιο και διπλό σταντ. Καλοδεχούμενη χρηστική πινελιά, ο πολύ μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, που θα χωρέσει μια κουλούρα, αλλά και αδιάβροχα.