Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο και αερόψυκτο κινητήρα, κυβισμού 169 κ.εκ., που αποδίδει 12 ίππους και 1,2 kgm ροπής. Το μοτέρ φέρει την τεχνολογία LFE, όπως την ονομάζει η Peugeot, για μικρότερες τριβές στα κινούμενα μέρη του, άρα και μικρότερη κατανάλωση με πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Πράγματι, ο κινητήρας εκπληρώνει τις προσδοκίες, καθώς μετρήσαμε μια κατανάλωση 3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο. Παράλληλα, ο κινητήρας ακούει αμέσως στο δεξί γκριπ, ενώ λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο σε όλη την έκταση των στροφών του.
Για το Belville δεν ανακοινώνεται επίσημα κάποια πληροφορία για το πλαίσιο του, κατά πάσα πιθανότητα όμως μιλάμε για μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή, μια λύση «χρυσή τομή» στην κατηγορία. Το πλαίσιο επιτελεί στο έπακρο την αποστολή του δημιουργώντας μια στιβαρή βάση, που εμπνέει ασφάλεια κατά την οδήγηση όπως θα διαβάσετε και παρακάτω. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα πιρούνι εμπρός διαμέτρου 30 χιλιοστών, ενώ πίσω δύο αμορτισέρ με ρύθμιση στην προφόρτιση ελατηρίου ολοκληρώνουν την εικόνα. Την πεδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, διαμέτρου 260 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω, με ABS για τον εμπρός τροχό.
Είναι ακριβώς το ίδιο με το sym symphony st 200 σε μοτέρ σε όργανα σε όλα.Προφανως τα φτια χάνουν στο ίδιο εργοστάσιο στην Κίνα και αλλάζει μόνο το σιμα της εταιρείας.Απλα δεν νομιζω να πουλήσει λόγω καλύτερης υποστηρίξης και τιμής από την sym.
Είναι ακριβώς το ίδιο με το sym symphony st 200 σε μοτέρ σε όργανα σε όλα.Προφανως τα φτια χάνουν στο ίδιο εργοστάσιο στην Κίνα και αλλάζει μόνο το σιμα της εταιρείας.Απλα δεν νομιζω να πουλήσει λόγω καλύτερης υποστηρίξης και τιμής από την sym.