Κατευθείαν από την Bonneville τα περιφερειακά του μοντέλου.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Με σοβαρή προϋπηρεσία

    Η Street Twin έχει χτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο με στόχο την αυξημένη  ακαμψία και την ουδέτερη συμπεριφορά. Η γεωμετρία του είναι μεν αργή, κάτι που περιμένεις από μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, αλλά παραμένει ευέλικτη μέσα στην πόλη και διασκεδαστική εκτός αυτής. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουν επιλεγεί συμβατικές και δοκιμασμένες λύσεις με το εμπρός μέρος να φιλοξενεί ένα τηλεσκοπικό πιρούνι της Kayaba με διάμετρο 41 χιλιοστά, που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ πίσω έχουμε διπλά αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, επίσης με διαδρομή 120 χιλιοστά. Οι λύσεις αυτές έχουν ήδη δοκιμαστεί στην Boneville και έχουν αποδείξει τη αξία και την αποτελεσματικότητά τους.

    Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει ένας δίσκος 310 χιλιοστών εμπρός και ένας 255 χιλιοστών πίσω, με τις δαγκάνες να είναι διπίστονες, πλευστές και να φέρουν την υπογραφή της Nissin, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Η Street Twin “πατάει” σε αλουμινένιους πεντάμπρατσους τροχούς 18 και 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 100/90-18 και 150/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος της στεγνό ανακοινώνεται στα 198 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 12 λίτρα.